Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
#227887
Na forum seata panowie się zgodzili że są 2 wersje dwumasy i 2 wersje wysprzęglika i 2 tuleje prowadzące (co jest napisane na tej stronie do której prowadzi link czyli jeśli ktoś chciałby sprawdzić czy są to moje wymysły dużo czytania nie ma), i że na podstawie etki idzie to wywnioskować. (Nie pamiętam czy na tym forum, ale już chyba widziałem gdzieś problem z wydłużaniem wysprzęglika po przejściu na jednomas, a ten wątek jum kiedyś przeczytałem).
Moje pytanie czy mógłby ktoś ogarnąć właśnie etkę czy wszystkie BXF (90km) mają taką samą 2 masę i wysprzęglik?
#229076
Witam...

Panowie ,naczytałem się trochę o jednomasie i jestem skłonny go zmienić tym bardziej ,ze mój ledwo co zipie :) .Sprawa ma się następująco ,że w piątek będę wymieniał sprzęgło na wcześniej wspomniane jednomas.Wczoraj byłem u mechanika i zadeklarowałem ,ze trzeba zmienić (również mnie namawiał na stałe koło) .Tak więc nic innego tylko zmieniać ,lecz małe pytanko ile taki zestaw sprzęgła LUK nowy kosztuje rzeczywiście ? Mechanik dzisiaj zakupił w/w kompletne sprzęgło przy czy pokazał fakturę na 599 zł ,w związku z czym chciałbym się was zapytać czy sprzęgła LUK-a w takich cenach chodzą ?Czy po prostu mechanik ,chce również przyciąć i naciągnąć mnie na większe koszta niż rzeczywiście to kosztuje ?Ile płaciliście za swoje sprzęgła kompletne ?
By Bartas -  12 cze 2016, 15:04
 kujawsko-pomorskie
#230997
Niecik pisze:
Mettenoos pisze:@Niecik ale nie wiadomo czy pasuje do Mk5, nie znamy numeracji koła 1mas
Napisałem do gościa o numery, zobaczymy co tam wypluje
Jak juz chcesz nowe to jedz do aso i kup 028105269BX na 99% bedzie tam napis 237c :) do tego nowe sprzegło g60 i sruby i masz nówke w okolicy 1 tys.
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 41