Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By Bartas -  22 mar 2016, 10:41
 kujawsko-pomorskie
#220988
glodek pisze:Forest wykresy są zbędne różnica jest odczuwalna na niskich obrotach czuć to na maxa - z mojej strony proponuje kupić zestaw VALEO (to konstrukcja która powstałą dla nowszych silników) !!! nie stykać sprzęgła ze starych klamotów :) zestawie VALEO te tłumiki drgań na tarczy sprzęgła ma większe (głośniejsze jak ktoś wcześniej pisał) ale lepiej sobie radzą na niskich obrotach jest większy komfort :D

Temat jest obszerny ale Ci co założyli albo zmienili szybko na 2mas albo się nie chwalą różnicami +/- bo coś tam - a wystarczyło wyłuskać kilka faktów :sleepy:

jeszcze raz jak wymieniać to na VALEO :friends:

A co do 2masy to można jak najbardziej jeździć dynamicznie - ale nie zostawiać ślad opony na każdych światłach :naughty:
No moja ma 40 tys najechane z czego 10 po programie i już ledwo zipie :D ale ciagle mylsle nad 240 MM :naughty:
#220997
a ja myślę, iż chcecie powyduszać z silników ich nieosiągane moce cały czas bazując na tym co nie jest do tego przeznaczone.
dziwię się ze nie boicie się, że silnik i wszystko co związane z przeniesieniem większych mocy dostanie w dupę a boicie się, że są większe drgania na skrzyni...

Dodano po 4 minutach 17 sekundach:
Bartas pisze:No moja ma 40 tys najechane z czego 10 po programie i już ledwo zipie
i myślę że to jest dobre podsumowanie tego co napisałem powyżej. zakładam iż kolega wymieniał na nową dwumasę, nie zostawia opon na każdym skrzyżowaniu itp. a jednak większa moc i dwumasa siadła.
Awatar użytkownika
By paku -  22 mar 2016, 14:53
 małopolskie
#221020
glodek pisze:Forest wykresy są zbędne różnica jest odczuwalna na niskich obrotach czuć to na maxa - z mojej strony proponuje kupić zestaw VALEO (to konstrukcja która powstałą dla nowszych silników) !!! nie stykać sprzęgła ze starych klamotów :) zestawie VALEO te tłumiki drgań na tarczy sprzęgła ma większe (głośniejsze jak ktoś wcześniej pisał) ale lepiej sobie radzą na niskich obrotach jest większy komfort :D

Temat jest obszerny ale Ci co założyli albo zmienili szybko na 2mas albo się nie chwalą różnicami +/- bo coś tam - a wystarczyło wyłuskać kilka faktów :sleepy:

jeszcze raz jak wymieniać to na VALEO :friends:

A co do 2masy to można jak najbardziej jeździć dynamicznie - ale nie zostawiać ślad opony na każdych światłach :naughty:
Mówisz o Valeo kit? ;)
Awatar użytkownika
By glodek -  22 mar 2016, 14:59
 wielkopolskie
#221021
Nie wiem jak to się nazywa dokładnie, ale jest zamienne za dwumas - coraz więcej tego i na 100% tłumiki drgań na tarczy są większe !!! Widziałem oba zestawy na żywo ;) szczerze to spróbował bym jeszcze tej konfiguracji ;) może będę miał okazję !!
Jechałem Touranem na takim kole i wydaje mi się że jest lepiej na tym zestawie niż na tym kole z c na końcu + sprzęgło sasch

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By paku -  22 mar 2016, 17:06
 małopolskie
#221046
Bartas pisze:
paku pisze:http://www.valeoservice.com/html/poland ... CDA5CDD84C

Ja mam to wmontowane w swojego Golfa ;)
Ile dałes? Wiadomo ile NM wytrzymuje?
Ja nic nie dawałem, miałem już to wrzucone jak kupiłem samochód. A skąd wiem że mam to wrzucone? Przy zakupie auta w bagażniku siedziało kartonowe pudło z Valeo Kit do VW, w środku zużyty dwumas zrzucony z Golfa.
Na początku do tego się trzeba przyzwyczaić. Nie ma drgań na budzie, nie słyszę też żeby jakoś specjalnie głośniej sprzęgło chodziło. Przyzwyczaić się trzeba do tego w jaki sposób sprzęgło "bierze".

Mała ulotka

http://www.valeoservice.com/data/master ... df?rnd=796

Generalnie nie wiem w jakim stanie będzie skrzynia po dłuższym użytkowaniu tego wynalazku. Ja jestem zadowolony z tego zestawu.
#221141
Ja właśnie słyszałem, że na tym VALEO są problemy z drganiami budy. Co opinia to inna...
KrisV mnie przewiózł swoim Golfem i różnicy nie zauważyłem w drganiach jako pasażer. W niedługim czasie też będę się przymierzał do jednomasu, ze względu na dużo niższe koszta montażu. Silnik 1.9 tdi i tak chodzi jak "traktor", więc jakieś hałasujące sprężynki przeżyję. Cóż, zdam relacje jak założę bo teraz to tylko moja opinia nie podparta doświadczeniem...
PS. Obecnie dwumas od wymiany ma ok. 80tys i słychać dość głośne walenie od strony skrzyni, które trochę ustaje po wciśnięciu sprzęgła. Mam jeszcze drgania budy podczas ruszania, do których już się przyzwyczaiłem, więc jak to w życiu-gorzej być już nie może :P
#221167
paku pisze:Golf mi drga na jalowym ale to wina walka rozrządu. Ten zestaw Valeo w niczym nie przeszkadza. Mówią że nawet lepiej przenosi moment na koła, ale nie mam porównania z innym golfem na dwumasie :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Co do drgań na jałowym, to mam podkręcone obroty coś na ok.900obr/min. Już tak mam od ponad roku i jest git :ok:
Natomiast problem mam z ruszaniem, ponieważ mam drgania budy i obstawiam właśnie dwumas, a do tego dochodzi hałasowanie/walenie od skrzyni, które znacznie ustaje po wciśnięciu pedału sprzęgła. Przyda się jeszcze poduszki wszystkie sprawdzić, ale to nie będę się rozwodził nad swoimi problemami w złym temacie... :offtopic:
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 41