Strona 34 z 41

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 22 mar 2016, 23:11
autor: paku
Gomul, wszystko zależy co oczekujesz od tego jednomasu, musiałbyś się przejechać takim autem i Twoje wątpliwości by się rozwialy ;)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 23 mar 2016, 7:34
autor: Bartas
Gomul89 pisze:
paku pisze:Golf mi drga na jalowym ale to wina walka rozrządu. Ten zestaw Valeo w niczym nie przeszkadza. Mówią że nawet lepiej przenosi moment na koła, ale nie mam porównania z innym golfem na dwumasie :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Co do drgań na jałowym, to mam podkręcone obroty coś na ok.900obr/min. Już tak mam od ponad roku i jest git :ok:
Natomiast problem mam z ruszaniem, ponieważ mam drgania budy i obstawiam właśnie dwumas, a do tego dochodzi hałasowanie/walenie od skrzyni, które znacznie ustaje po wciśnięciu pedału sprzęgła. Przyda się jeszcze poduszki wszystkie sprawdzić, ale to nie będę się rozwodził nad swoimi problemami w złym temacie... :offtopic:
Sprawdz 2 poduszki co są z lizakiem i tą od skrzyni, zgadaj się z Arturem albo krsiv oni maja JM kupisz krate piwa to Cie przewioza :PP

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 23 mar 2016, 9:58
autor: Gomul89
Bartas pisze:
Gomul89 pisze:
paku pisze:Golf mi drga na jalowym ale to wina walka rozrządu. Ten zestaw Valeo w niczym nie przeszkadza. Mówią że nawet lepiej przenosi moment na koła, ale nie mam porównania z innym golfem na dwumasie :)

Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Co do drgań na jałowym, to mam podkręcone obroty coś na ok.900obr/min. Już tak mam od ponad roku i jest git :ok:
Natomiast problem mam z ruszaniem, ponieważ mam drgania budy i obstawiam właśnie dwumas, a do tego dochodzi hałasowanie/walenie od skrzyni, które znacznie ustaje po wciśnięciu pedału sprzęgła. Przyda się jeszcze poduszki wszystkie sprawdzić, ale to nie będę się rozwodził nad swoimi problemami w złym temacie... :offtopic:
Sprawdz 2 poduszki co są z lizakiem i tą od skrzyni, zgadaj się z Arturem albo krsiv oni maja JM kupisz krate piwa to Cie przewioza :PP
Aaaa widzisz nygusie :PP , napisałem, że przewiózł mnie KrisV i jakoś nie miałem negatywnych odczuć :P

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 23 mar 2016, 10:31
autor: Bartas
Gomul89 pisze:
Bartas pisze:
Gomul89 pisze:
Co do drgań na jałowym, to mam podkręcone obroty coś na ok.900obr/min. Już tak mam od ponad roku i jest git :ok:
Natomiast problem mam z ruszaniem, ponieważ mam drgania budy i obstawiam właśnie dwumas, a do tego dochodzi hałasowanie/walenie od skrzyni, które znacznie ustaje po wciśnięciu pedału sprzęgła. Przyda się jeszcze poduszki wszystkie sprawdzić, ale to nie będę się rozwodził nad swoimi problemami w złym temacie... :offtopic:
Sprawdz 2 poduszki co są z lizakiem i tą od skrzyni, zgadaj się z Arturem albo krsiv oni maja JM kupisz krate piwa to Cie przewioza :PP
Aaaa widzisz nygusie :PP , napisałem, że przewiózł mnie KrisV i jakoś nie miałem negatywnych odczuć :P

:naughty: :naughty:

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 23 mar 2016, 13:40
autor: paku
Po zakupie interfejsu vcds, podniosłem obroty na jałowym do 870 obrotów, na chwilę ustały drgawki. Czy możliwe że po odpięciu acu obroty przestawiły się z powrotem na swoje fabryczne ustawienia? Przepraszam za off top!

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 23 mar 2016, 15:55
autor: Mettenoos
nie ma takiej możliwości

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 05 kwie 2016, 10:05
autor: glodek
Dodałem takie małe podsumowanie wcześniejszej wypowiedzi ;) - ale to tak tylko jeden minus :cool:
http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=3 ... 41#p218841
Małe podsumowanie jeszcze z mojej strony - w/w wady zauważyłem przy sofcie na 140KM 320Nm na czystej serii 105KM +/- 250Nm jest dużo lepiej - czyli podsumowując osoby które nie planują dużych przyrostów mocy 2mas a jednomas w komforcie ne ma "wielkiej" różnicy !!! na wolnych obrotach np na 2 biegu już nie telepie tak mocno budą .. ;) (Dużo mniejszy moment obrotowy) ten minus można przy serii wykreślić ;) reszta pozostaje bez zmian

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 20 kwie 2016, 18:06
autor: Grzes1509
Panowie mam małe pytanko. Wiecie może gdzie znajdę nowe Koło zamachowe G60 o numerze ( nr kat 037 105 273C ) ? Na allegro same używki :( I jakie będą koszta.

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 20 kwie 2016, 18:12
autor: Bartas
Grzes1509 pisze:Panowie mam małe pytanko. Wiecie może gdzie znajdę nowe Koło zamachowe G60 o numerze ( nr kat 037 105 273C ) ? Na allegro same używki :( I jakie będą koszta.
Bo kupuje się uzywkę:) jest gdzies w temacie numer kola jaki jest dospteny (zmiana numeracji) ale to wydatek okolo 800 zł za sam zamach ...

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 20 kwie 2016, 18:47
autor: Grzes1509
nakłoniłeś mnie do kupna używki :D

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 07 maja 2016, 12:46
autor: Grzes1509
Czym polecacie wyczyścić koło zamachowe ?

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 07 maja 2016, 13:23
autor: A-R-T-U-R
Grzes1509 pisze:Czym polecacie wyczyścić koło zamachowe ?
Delikatny papier scierny

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 07 maja 2016, 22:23
autor: Bartas
A-R-T-U-R pisze:
Grzes1509 pisze:Czym polecacie wyczyścić koło zamachowe ?
Delikatny papier scierny
ja lecialem druciakiem na wiertarke :P wczoraj przyszlo kolejne kolo kupione za 60 zł :naughty:

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 12 maja 2016, 22:17
autor: tadex0
Witam, Robię przymiarkę do dwumasy, są 3 opcje:
1. Dwumasa (Najdroższe),
2. Jednomasa Valeo (ok 1100zł),
3. 1z +g60 lub vr6 (zależy które lepiej tłumi drgania).

A teraz do sedna najchętniej opcja 3, lecz pojawiły się wątpliwości po przeczytaniu tego wątka: http://forum.leonclub.pl/forum/viewtopi ... &start=100 dokładniej użytkownik "kubaa". Otóż montował 1-mase do Leona 1P 1.9 tdi BXE ze skrzynią JCR i okazało się że nie spasowała bo występują dwie wersje dwumasy (cienka i chuda).

Orientuje się ktoś w tym temacie jak z golfikami? Mój BXF, jak kupowałem to ziomek mówił że zrobiony na 110km ale nie testowałem, z początku miał buta bo czujnik sprzęgła był odłączony po podpięciu szału nie ma.

Jakieś propozycje którą opcję? Mój styl jazdy: zimny spokój niskie obroty tak aby po zmianie biegu na wyższy już było 1500rpm, i notoryczna jazda w zakresie 1500-2000rpm i jak ciepły to mocne wciskanie gazu i bardzo szybkie zmiany biegów. Styl chyba przemawia za 1-masą, ale czekam na opinie.

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 13 maja 2016, 4:54
autor: sopel_95
tadex0 pisze:Witam, Robię przymiarkę do dwumasy, są 3 opcje:
1. Dwumasa (Najdroższe),
2. Jednomasa Valeo (ok 1100zł),
3. 1z +g60 lub vr6 (zależy które lepiej tłumi drgania).

A teraz do sedna najchętniej opcja 3, lecz pojawiły się wątpliwości po przeczytaniu tego wątka: http://forum.leonclub.pl/forum/viewtopi ... &start=100 dokładniej użytkownik "kubaa". Otóż montował 1-mase do Leona 1P 1.9 tdi BXE ze skrzynią JCR i okazało się że nie spasowała bo występują dwie wersje dwumasy (cienka i chuda).

Orientuje się ktoś w tym temacie jak z golfikami? Mój BXF, jak kupowałem to ziomek mówił że zrobiony na 110km ale nie testowałem, z początku miał buta bo czujnik sprzęgła był odłączony po podpięciu szału nie ma.

Jakieś propozycje którą opcję? Mój styl jazdy: zimny spokój niskie obroty tak aby po zmianie biegu na wyższy już było 1500rpm, i notoryczna jazda w zakresie 1500-2000rpm i jak ciepły to mocne wciskanie gazu i bardzo szybkie zmiany biegów. Styl chyba przemawia za 1-masą, ale czekam na opinie.
Myślę, że wszystko co mogło być napisane zostało napisane przez 34 strony tego wątku + wątki na innych forach vagowskich. Decyzję musisz podjąć sam :) Jeśli chodzi o jakieś dwie wersje dwumasy to pierwsze słyszę, ale co ja tam mogę wiedzieć :laugh:
Moim zdaniem dwumasy to różnią się średnicą, w 6 biegach jest większa ( choć nie zawsze ).
Zależy ile masz kasy, jak długo będziesz tym autem jeszcze jeździł itd choć cena założenia jednomasu 1z w każdym przypadku będzie przemawiać na plus :laugh: