Strona 40 z 41

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 18 paź 2017, 21:46
autor: tengu123
Jeszcze brakuje ci łożyska oporowego
z olejem do skrzyni biegów wymieniłbym na orginalny Vw tylko do skrzyń zacinających się i tyle

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 18 paź 2017, 22:37
autor: A-R-T-U-R
Albo nowa dwumasa albo jednomas. Zadnych regenerowanych

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 19 paź 2017, 9:29
autor: Pewex
Ja osobiście wolałbym zakładać jedno mas, głównym argumentem który przemawia jest cena nie będę kłamał. :thank_you: :thank_you: podoba mi się też że sztywne koło lepiej przenosi moc na koła, tylko oglądałem w necie jakiś film chyba z TVN turbo i oni tam zakładali dwu masę z powrotem bo niby sztywne częsło budą, tylko nikt z forum nie narzekał na taki problem :P i nie wiem co o tym myśleć. Muszę poszukać chyba koła i coś pomyślę o sztywnym :cool: :cool:

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 19 paź 2017, 9:34
autor: A-R-T-U-R
Mam jednomas u siebie. Budą nie częsie

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 22 paź 2017, 21:25
autor: tengu123
jednomas
+niezawodność
+cena
+szybsze przeniesienie momentu
-minimalny ale jednak dyskomfort przy ruszaniu i na wolnych obrotach
nie taki żeby rzucało budą chyba że masz już skrzynie na wykończeniu ,walnięty pompowtrysk , poduszke skrzyni biegów silnika wtedy będzie rzucać

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 21 mar 2018, 8:35
autor: Tomeq
Silnik 1.9 BXE, skrzynia 5b GQQ, zamach 1z, sprzęgło g60. Przeszczep udany wszystko pasuje p&p. Wrażenia z jazdy bezcenne.
Dla pełni szczęścia kupiłem sobie jeszcze rozrusznik na 11 zębów z numerami takimi jak podane w innym wątku tu na forum. Jednak to była wtopa, bo po wyjęciu starego okazało się że też jest valeo z 11 zębami ale numery zupełnie inne. Tak że tych rozrusznikow musi być wiece ale to nie ten temat.
Jednym słowem, polecam przesiadkę na sprzęgło że zwykłym zamachem. :yes2:

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 17 lip 2018, 23:13
autor: tadex0
G60 czy vr6 co lepiej tłumi drgania cena podobna przynajmniej na allegro lub i-parts. Z logicznego punktu widzenia 6 sprężynek niby lepiej ale są mniejsze i silnik vr6 ma mniejsze drgania niż r4 dlatego może słabiej tłumić i sam zgłupiałem.
Pytanie tyczy się tego który lepiej tłumi drgania a nie o moc jaką ma przenieść. Chyba że mocniejsze będzie sprawiało większy dyskomfort. (Nie mam pojęcia ale domyślam się że jest mocniejszy docisk czyli twardszy pedał).

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 18 lip 2018, 6:27
autor: A-R-T-U-R
Vr6 jest ponoc bardziej slyszalny

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 02 sie 2018, 22:56
autor: avg
Potrzebuje wskazówek, jakie części są mi potrzebne do zestawu: silnik BXE skrzynia JCR?
Z tego co wyczytałem potrzebuje koła zamachowego o symbolu: 038 105 269D. Te najbardziej pospolite o końcówce 273C nie pasuje do mojej skrzyni biegów (z uwagi na różnice w wysokości kół zamachowych)
Czy jest w ogóle możliwość zamontowania sprzęgła G60 przy skrzyni JCR
Czekam na informacje, bo ciężko znaleźć coś konkretnego o takim zestawieniu skrzyni z silnikiem, walczył ktoś z podobnym problemem?

Pozdrawiam!

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 07 gru 2018, 23:35
autor: Dexter23pl
Przypadkiem znalazłem na YouTube na przykładzie MK5 1.9TDI.
od razu info z mojej strony.
- nie znam się
- nigdy nie miałem klekota
- wklejam dla ciekawości
jak co to komentujcie.

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 07 gru 2018, 23:49
autor: przemq
Koszta pod koniec mnie lekko zgięły :sleepy: tyle to zapłaciłem jak mi drugi raz skrzynię ściągali, bo nowy simering ciekł

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 24 sty 2019, 17:02
autor: tadex0
Potrzebuję koło: 038 105 269 D -> caddy 1.6 tdi bez start/stop jak je zlokalizować bo przeglądając oferty na koiłach są skrócone numery np: 038d/03l.
Pozdrawiam

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 26 sty 2019, 17:24
autor: bOGDAN
038d/03l = 038105269D

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 13 lut 2019, 20:11
autor: tadex0
tadex0 pisze:
24 sty 2019, 17:02
Potrzebuję koło: 038 105 269 D -> caddy 1.6 tdi bez start/stop jak je zlokalizować bo przeglądając oferty na koiłach są skrócone numery np: 038d/03l.
Pozdrawiam
BXE JCR ---> Koło: 038 105 269 D , Docisk: 03L 141 025 Q, Tarcza: 03L 141 032 A (Zestaw z golfa VI 1.6TDI bez Start/Stopu), Łożysko od dwumasy.
Zestaw pasuje, zniknęły wibracje przy ruszaniu, zmniejszyły się wibracje na niskich obrotach aczkolwiek są wyczuwalne. Sprężynek nie słychać, biegi trzeba precyzyjniej zmienić (Jak to w jednomasie bardziej reaguje na nie trafione obroty i czuć trochę odpuszczenie gazu)

Re: Zmiana dwumasu na jednomas Zamach 1Z ,G60+sprzeglo VR6, G60

: 25 cze 2019, 16:03
autor: tepe
Czy opis z tego tematu podejdzie do zestawu:
Silnik CBDC (110km)
Skrzynia KJF (5 biegów)

Dodatkowo czy wystarczy upolować koło z numerem 037 105 273C , czy też trzeba zwracać uwage w jakim silniku było zamonotowane? Na allegro jest tego pełno i są nie tylko golfy, ale też skody i inne. Niektórzy nawet opisuje je jako dwumasa...

UPDATE (27.07.2019):
Jestem już po wymianie. W konfiguracji dla 2.0 TDI 110KM (CBDC) + skrzynia 5B KJF całość również działa. Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne. Nie ma wibracji. Sprzęgło faktycznie chodzi bardzo miękko. Wszystko zgodnie z poprzednimi opiniami zamieszczanymi w tym temacie.

Jedna uwaga jaką mam dotyczy rozrusznika. Dwie osoby w tym temacie wspomniały że bardzo płytko zazębia się on w kole . Faktycznie tak jest, w moim wypadku było to 3mm (vs 8mm w kole dwumasowym). Mechanik zmodyfikował trochę obudowę rozrusznika i teraz łapie na około 6 mm.

Podejrzewam że taki problem może być u większości tylko nikt nie zwraca na to uwagi, bo zmierzyć to można dopiero przy wysuniętym bendiksie, a na tych 3mm również rozrusznik kręci i wszystko działa.