#282342
Witam!
1.9 TDI BXE. Dolewalem do układu chłodzenia ok 0,5l na 3-4 tys km. Na ostatniej trasie płyn zaczął znikać w olbrzymich ilościach, prawe nadkole było całe mokre od chłodziwa. Po odkręceniu zbiornika płyn do niego wracał, pojawiła się również piana.
Chłodnica EGR była pominięta jakiś czas temu, ze względu na diagnozę po pojawieniu się spalin w układzie.
Obecnie auto stoi w warsztacie, ponownie stwierdzono spaliny w układzie, obstawiają UPG.
Rozszczelnienie układu jest i tak, bo płyn jakoś się wydostaje. Słyszałem, że testy spalin nie są do końca miarodajne.
Auto nie kopci, odpala, masła nie ma, oleju nie przybywa.
Ma ktoś z Was jakieś wskazówki gdzie szukać przyczyny i nie dać się naciąć w warsztacie?
1.9 TDI BXE. Dolewalem do układu chłodzenia ok 0,5l na 3-4 tys km. Na ostatniej trasie płyn zaczął znikać w olbrzymich ilościach, prawe nadkole było całe mokre od chłodziwa. Po odkręceniu zbiornika płyn do niego wracał, pojawiła się również piana.
Chłodnica EGR była pominięta jakiś czas temu, ze względu na diagnozę po pojawieniu się spalin w układzie.
Obecnie auto stoi w warsztacie, ponownie stwierdzono spaliny w układzie, obstawiają UPG.
Rozszczelnienie układu jest i tak, bo płyn jakoś się wydostaje. Słyszałem, że testy spalin nie są do końca miarodajne.
Auto nie kopci, odpala, masła nie ma, oleju nie przybywa.
Ma ktoś z Was jakieś wskazówki gdzie szukać przyczyny i nie dać się naciąć w warsztacie?
Jetta A5 1.9 TDI BXE 2008r