#288185
Witajcie ponownie.
W najbliższym czasie będę na etapie podnoszenia momentu i mocy.
Na rolkach na ten moment pokazało 143KM oraz 321nm.
Samą zmianą mapy mi zaproponowało +/- 160km oraz +/-370nm.
Ew zmiana turbiny oraz pompek i celować w okolice 200km/400nm.
Jako ze nie mam dwóch lewych rąk zmiany mechaniczne wykonał bym we własnym zakresie, a na korektę podjechał/zawiózł lawetą.
Zorientowałem sie, że pompki od AL (1.9TDI ARL) podchodzą P&P.
Moje pytanie dotyczy zmiany turbiny.
O ile można wykonać hybryde BMM/BMN. Kolektor wydechowy z BMM pasuje do strony zimnej od BMN.
To nie mam informacji dotyczącej rur od intelcoolera.
Czy wymagana jest jakaś grubsza rzeźba czy to pasuje P&P.
Pozdrawiam
W najbliższym czasie będę na etapie podnoszenia momentu i mocy.
Na rolkach na ten moment pokazało 143KM oraz 321nm.
Samą zmianą mapy mi zaproponowało +/- 160km oraz +/-370nm.
Ew zmiana turbiny oraz pompek i celować w okolice 200km/400nm.
Jako ze nie mam dwóch lewych rąk zmiany mechaniczne wykonał bym we własnym zakresie, a na korektę podjechał/zawiózł lawetą.
Zorientowałem sie, że pompki od AL (1.9TDI ARL) podchodzą P&P.
Moje pytanie dotyczy zmiany turbiny.
O ile można wykonać hybryde BMM/BMN. Kolektor wydechowy z BMM pasuje do strony zimnej od BMN.
To nie mam informacji dotyczącej rur od intelcoolera.
Czy wymagana jest jakaś grubsza rzeźba czy to pasuje P&P.
Pozdrawiam