Dziadek13 pisze: ↑04 kwie 2022, 20:45
Jak dodajesz gazu to rośnie?. Podłącz w obieg wakumetr tylko zegar na dłuższym wężyku co byś jadąc samochodem widział wskazania ja go taśmą do wycieraczki i widziałem co i jak z podciśnieniem i kiedy była moc jadąc samochodem. Możliwe że zawór od gruszki niedomaga gdzieś tracisz podciśnienie. Myśle że podciśnienie mierzyłeś w całym układzie a nie na wyjściu pompy, zegarem wpinamy się w układ i wtedy wyjdzie nam kondycja pompy bo za samą pompą zawsze będzie większe podciśnienie.
Jak daje gazu wzkazówka delikatnie idzie w stronę zielonego pola następnie szybko przesuwa się w przeciwnym kierunku (do 0 a nawet wychodzi poza 0)
Tak samo zachowuje się podczas jazdy .
Podciśnienie mierzone na przewodzie , który idzie do gruchy.
Poprzednio mierzyłem na zaworze zwrotnym(ten przy serwo, taki trojnik) sprawdzałem jeszcze na tym co idzie do zbiornika podciśnienia tez jest Ok , tylko na tym jest kiepsko .
Ja tylko przypomnę ze głównie chodzi o to ze auto zamula przez Ok 1-2 minut a później wszystko jest w jak najlepszym porządku
Dodano po 28 minutach 19 sekundach:
swiIP pisze: ↑04 kwie 2022, 21:37
Zaraz koledzy.
Nie znam się na dieslach aż tak bardzo.
Nie lepiej zrobić diagnostykę VCDSem?
Marewel wrzucał kilka filmików na temat turbo i ciśnienia.
1. Tutaj od 0:00 masz jak on wkrętakiem znalazł nadwątloną gruszkę. Od 4:00 masz jakie powinny być prawidłowe wartości doładowania.
https://www.youtube.com/watch?v=IjT33KZk4EY
2. Tutaj masz o pompie tandemowej
https://www.youtube.com/watch?v=mHIFBEKocpI
PS. Gruszka jest cała? Nie ma dziury na obudowie? Wajcha gruszki nie stoi sztywno?
Tak , gruszka jest cała nie ma dziur , sztanga rozruszana bo według mnie trochę ja przypieklo , ale czy dobrze ją rozruszałem tego nie wiem (wydaje mi się ze wystarczająco)
Diagnostykę VCDS-em robiłem.
Widać ze coś jest nie tak , ale tylko przez chwile i właśnie w tym momencie golfiacz zamula później jest gitara i wszystko się wyrównuje ( ciśnienie zadane z aktualnym )