Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By dyziu2828 -  04 lut 2016, 19:25
 świętokrzyskie
#213930
kupilem golika dwa lata temu i po kupnie po 600 km zaplila sie kontrolka dpf i zaraz po tym pszeszedl w tryb serwisowy nie chcial sie wypalic wymuszonym wypalaniem dopiero zaprowadzilem auto do mechanika ktory z koleji pojechal do znajomego do serwisu ktory doprowadzil auto do normalnego dzialania podobn ten mechanik mowil ze stalo sie dlatego tak ze cofneli licznik a mozliwe jest to ze ten mechanik w serwisie mogl wpisac inne parametry zapelnienia dpf i dlatego np sa tak duze
By Bartas -  04 lut 2016, 19:30
 kujawsko-pomorskie
#213931
PinkFloyd pisze:
dyziu2828 pisze:panowie po odczycie z bloków wynika ze mam 125g zapelnienie dpf popiołem co wy na to powiecie
Przebieg 450 tys km :tooth:
Pink, jak to najlepiej rpzeliczyc do 2.0 BMM tez jest jakiś przelicznik ?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  04 lut 2016, 19:35
 zachodniopomorskie
#213933
dyziu2828 pisze:kupilem golika dwa lata temu i po kupnie po 600 km zaplila sie kontrolka dpf i zaraz po tym pszeszedl w tryb serwisowy nie chcial sie wypalic wymuszonym wypalaniem dopiero zaprowadzilem auto do mechanika ktory z koleji pojechal do znajomego do serwisu ktory doprowadzil auto do normalnego dzialania podobn ten mechanik mowil ze stalo sie dlatego tak ze cofneli licznik a mozliwe jest to ze ten mechanik w serwisie mogl wpisac inne parametry zapelnienia dpf i dlatego np sa tak duze
Nie, możesz tylko wyzerować, jakby nie liczyć to wychodzi 450 tys km i kropka. Po tym w tdi z dpf łatwo zobaczyć czy był cofnięty i o ile. Nikt co cofa liczniki nie zeruje dpf-a, tylko nieliczni. A ile miałeś na blacie w czasie zakupu? i ile za niego dałeś?

Dodano po 1 minucie 7 sekundach:
Re: bls zapelnienie dpf 125 g popiolu
Bartas pisze:
PinkFloyd pisze:
dyziu2828 pisze:panowie po odczycie z bloków wynika ze mam 125g zapelnienie dpf popiołem co wy na to powiecie
Przebieg 450 tys km :tooth:
Pink, jak to najlepiej rpzeliczyc do 2.0 BMM tez jest jakiś przelicznik ?
1g przybywa średnio co 3600km
Ostatnio zmieniony 04 lut 2016, 19:43 przez PinkFloyd, łącznie zmieniany 1 raz.
By dyziu2828 -  05 lut 2016, 16:59
 świętokrzyskie
#214111
jak kupiłem to było 160 tys na liczniku dałem za niego dwa lata temu 25800 zl i do tego papiery tłumaczyłem to powiem ze jak tyle jest naprawde przejechane to dziwne troche to do stanu w srodku zero wytarc na czym kolwiek sprawdze jeszcze jak czesto bedzie przepalal dpf co ile km jesli czesto to pomysle nad wycieciem chyba
By dyziu2828 -  07 lut 2016, 11:20
 świętokrzyskie
#214341
Panowie możecie mi powiedzieć czemu w moim golfie sadza nie dopala sie do zera. Bo dziś mialem taka sytuacje ze przed samym domem zapalila mi sie kontrolka dpf co najciekawsze zapenienie sadza nie bylo 40 % moze ze 25 % a ostatnie wypalenie bylo nie dawno bo w grupie 73 byly same zera . Ale wziąłem laptopa i jadę dopalić dpf i obserwuje w blokach 68 i 75 co sie dzieje temperatura przed dpf powyżej 500 stopni sadza spadała bardzo po woli i czasem podniosła sie troche . Po dłuższej jezdzie zapalila sie kontrolka od swiec żarowych i stracil moc jade dalej a kontrolka dpf zgasla ale mocy niema bo kontrolka swiec mryga to usunąłem błedy i moc wróciła ale zapełnienie sadzy zostało 16% . Czy czas na usuniecie dpf bo wczesniej juz pisalem zze popiplu jest 125 g
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  07 lut 2016, 11:31
 zachodniopomorskie
#214343
dyziu2828 pisze:Panowie możecie mi powiedzieć czemu w moim golfie sadza nie dopala sie do zera. Bo dziś mialem taka sytuacje ze przed samym domem zapalila mi sie kontrolka dpf co najciekawsze zapenienie sadza nie bylo 40 % moze ze 25 % a ostatnie wypalenie bylo nie dawno bo w grupie 73 byly same zera . Ale wziąłem laptopa i jadę dopalić dpf i obserwuje w blokach 68 i 75 co sie dzieje temperatura przed dpf powyżej 500 stopni sadza spadała bardzo po woli i czasem podniosła sie troche . Po dłuższej jezdzie zapalila sie kontrolka od swiec żarowych i stracil moc jade dalej a kontrolka dpf zgasla ale mocy niema bo kontrolka swiec mryga to usunąłem błedy i moc wróciła ale zapełnienie sadzy zostało 16% . Czy czas na usuniecie dpf bo wczesniej juz pisalem zze popiplu jest 125 g
Popiół tak zapchał dpf, że jak wypali sadze to czujnik po różnicy ciśnień widzi ze jest dalej zapchany, bo popiół sie nie dopali bo jest właśnie efektem spalania sadzy,125g to juz przy tym wskazaniu powinien w aucie konczyc życie juz drugi dpf a masz dalej seryjny, tak długie dopalanie i częste moze stopić jego rdzeń, zostaje ci jego regeneracja jak jeszcze da rade lub wyciecie. 125g to juz masakra dla dpf i silnika.
By dyziu2828 -  07 lut 2016, 11:36
 świętokrzyskie
#214345
PinkFloyd pisze:
dyziu2828 pisze:Panowie możecie mi powiedzieć czemu w moim golfie sadza nie dopala sie do zera. Bo dziś mialem taka sytuacje ze przed samym domem zapalila mi sie kontrolka dpf co najciekawsze zapenienie sadza nie bylo 40 % moze ze 25 % a ostatnie wypalenie bylo nie dawno bo w grupie 73 byly same zera . Ale wziąłem laptopa i jadę dopalić dpf i obserwuje w blokach 68 i 75 co sie dzieje temperatura przed dpf powyżej 500 stopni sadza spadała bardzo po woli i czasem podniosła sie troche . Po dłuższej jezdzie zapalila sie kontrolka od swiec żarowych i stracil moc jade dalej a kontrolka dpf zgasla ale mocy niema bo kontrolka swiec mryga to usunąłem błedy i moc wróciła ale zapełnienie sadzy zostało 16% . Czy czas na usuniecie dpf bo wczesniej juz pisalem zze popiplu jest 125 g
Popiół tak zapchał dpf, że jak wypali sadze to czujnik po różnicy ciśnień widzi ze jest dalej zapchany, bo popiół sie nie dopali bo jest właśnie efektem spalania sadzy,125g to juz przy tym wskazaniu powinien w aucie konczyc życie juz drugi dpf a masz dalej seryjny, tak długie dopalanie i częste moze stopić jego rdzeń, zostaje ci jego regeneracja jak jeszcze da rade lub wyciecie. 125g to juz masakra dla dpf i silnika.
To wydaje mi sie ze najlepszym wyjsciem jest usuniecie tym bardziej ze nie latam długich odcinków
Awatar użytkownika
By Hiszpanek_28 -  07 lut 2016, 11:36
 dolnośląskie
#214346
PinkFloyd pisze:
dyziu2828 pisze:Panowie możecie mi powiedzieć czemu w moim golfie sadza nie dopala sie do zera. Bo dziś mialem taka sytuacje ze przed samym domem zapalila mi sie kontrolka dpf co najciekawsze zapenienie sadza nie bylo 40 % moze ze 25 % a ostatnie wypalenie bylo nie dawno bo w grupie 73 byly same zera . Ale wziąłem laptopa i jadę dopalić dpf i obserwuje w blokach 68 i 75 co sie dzieje temperatura przed dpf powyżej 500 stopni sadza spadała bardzo po woli i czasem podniosła sie troche . Po dłuższej jezdzie zapalila sie kontrolka od swiec żarowych i stracil moc jade dalej a kontrolka dpf zgasla ale mocy niema bo kontrolka swiec mryga to usunąłem błedy i moc wróciła ale zapełnienie sadzy zostało 16% . Czy czas na usuniecie dpf bo wczesniej juz pisalem zze popiplu jest 125 g
Popiół tak zapchał dpf, że jak wypali sadze to czujnik po różnicy ciśnień widzi ze jest dalej zapchany, bo popiół sie nie dopali bo jest właśnie efektem spalania sadzy,125g to juz przy tym wskazaniu powinien w aucie konczyc życie juz drugi dpf a masz dalej seryjny, tak długie dopalanie i częste moze stopić jego rdzeń, zostaje ci jego regeneracja jak jeszcze da rade lub wyciecie. 125g to juz masakra dla dpf i silnika.
dokładnie, znajomy w pasku b5fl 2.0 TDI dpf. temperatura przez zapchany dpf doprowadziła do tego ze pękły 4 tłoki, auto miało być na handel, ale zostało po remoncie silnika :)
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  07 lut 2016, 11:38
 zachodniopomorskie
#214347
dyziu2828 pisze:
PinkFloyd pisze:
dyziu2828 pisze:Panowie możecie mi powiedzieć czemu w moim golfie sadza nie dopala sie do zera. Bo dziś mialem taka sytuacje ze przed samym domem zapalila mi sie kontrolka dpf co najciekawsze zapenienie sadza nie bylo 40 % moze ze 25 % a ostatnie wypalenie bylo nie dawno bo w grupie 73 byly same zera . Ale wziąłem laptopa i jadę dopalić dpf i obserwuje w blokach 68 i 75 co sie dzieje temperatura przed dpf powyżej 500 stopni sadza spadała bardzo po woli i czasem podniosła sie troche . Po dłuższej jezdzie zapalila sie kontrolka od swiec żarowych i stracil moc jade dalej a kontrolka dpf zgasla ale mocy niema bo kontrolka swiec mryga to usunąłem błedy i moc wróciła ale zapełnienie sadzy zostało 16% . Czy czas na usuniecie dpf bo wczesniej juz pisalem zze popiplu jest 125 g
Popiół tak zapchał dpf, że jak wypali sadze to czujnik po różnicy ciśnień widzi ze jest dalej zapchany, bo popiół sie nie dopali bo jest właśnie efektem spalania sadzy,125g to juz przy tym wskazaniu powinien w aucie konczyc życie juz drugi dpf a masz dalej seryjny, tak długie dopalanie i częste moze stopić jego rdzeń, zostaje ci jego regeneracja jak jeszcze da rade lub wyciecie. 125g to juz masakra dla dpf i silnika.
To wydaje mi sie ze najlepszym wyjsciem jest usuniecie tym bardziej ze nie latam długich odcinków
Tylko zrób to u znanego dobrej tunera bo niektórzy tak wycinają ze zostają resztki softu i czasami sterownik krzyczy bezsensownymi błędami. Ma tak być usunięty żeby nie były w ogóle dostępne bloki w vcdsie od dpf.
By dyziu2828 -  07 lut 2016, 15:20
 świętokrzyskie
#214385
PinkFloyd pisze:
dyziu2828 pisze:
PinkFloyd pisze: Popiół tak zapchał dpf, że jak wypali sadze to czujnik po różnicy ciśnień widzi ze jest dalej zapchany, bo popiół sie nie dopali bo jest właśnie efektem spalania sadzy,125g to juz przy tym wskazaniu powinien w aucie konczyc życie juz drugi dpf a masz dalej seryjny, tak długie dopalanie i częste moze stopić jego rdzeń, zostaje ci jego regeneracja jak jeszcze da rade lub wyciecie. 125g to juz masakra dla dpf i silnika.
To wydaje mi sie ze najlepszym wyjsciem jest usuniecie tym bardziej ze nie latam długich odcinków
Tylko zrób to u znanego dobrej tunera bo niektórzy tak wycinają ze zostają resztki softu i czasami sterownik krzyczy bezsensownymi błędami. Ma tak być usunięty żeby nie były w ogóle dostępne bloki w vcdsie od dpf.
Mam kolege który pracuje w dużym warsztacie i tam jeden z elektroników usuwa dpfy i juz chyba czesto to robil ale zapytam sie jeszcze dokladnie czy robil to przy silniku bls i czy daje pewnosc ze nie bedzie pózniej jakis jaj typu kontrolka od dpf sie zapali
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  07 lut 2016, 15:36
 zachodniopomorskie
#214388
Wycinają i kontrolki sie nie palą ale jak podłączysz vcdsa to widzisz ze robota to druciarstwo. NP w Szczecinie tez to robią ale nie tak jak w Tune-up, compsport, tuneforce, gdzie ze sterownika wycina sie wszystko związane z dpf a nie tylko bloki odpowiedzialne za wypalanie. Przy okazji jakiejś pierdoły z bledem silnika mogą krzaczyc sie inne rzeczy które nie wychodzą jak w aucie jest wszystko sprawne. Wtedy nie wiesz o co chodzi i czym niesprawność jest zwiazana- normalnie jakbyś miał Citroena :laugh: Trzeba wtedy postawić sterownik na ori sofcie i ponownie porządnie usunąć programowo dpf- jak się kapniesz ze to tego wina po tygodniach walki. NP. Zostawiają sondy temp. i lambda jak się pojawia ich błędy to zaczną sie problemy- w sumie sa nie potrzebne jak nie ma.dpf a druciarze zostawiają je w sterowniku.
By dyziu2828 -  07 lut 2016, 17:45
 świętokrzyskie
#214409
Naj bliżej mnie jest compsport to jak mówisz ze oni dobrze to zrobia to moze warto do nich pojechac do krakowa bo widze ze oddzial maja w krakowie a ja z pod kielc jestem a ile czasu im zaimuie zmiana softu w jeden dzien to zrobia
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  07 lut 2016, 17:50
 dolnośląskie
#214410
dyziu2828 pisze:Naj bliżej mnie jest compsport to jak mówisz ze oni dobrze to zrobia to moze warto do nich pojechac do krakowa bo widze ze oddzial maja w krakowie a ja z pod kielc jestem a ile czasu im zaimuie zmiana softu w jeden dzien to zrobia
Znaki przystankowe!!!!
Zadales chyba pytanie jednoczesnie sam udzieliles na nie odpowiedzi...
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 34