#237945
Jak rząd zaklepie nowe zarządzenie o stacjach kontroli i sposobie przeprowadzania badań co wymusza na nas Unia to:
1. Nie zrobisz przeglądu na lewo ( czynność ma być nagrywana i dostępna online )
2. Przegląd będzie trwał ok 30 minut ( więcej punktów badawczych )
3. Będzie sprawdzane czy auto posiada zgodny z homologacją wyposażenie odnośnie oczyszczania spalin ( nie tylko analizatory mają to robić a również przeszkolony diagnosta czy auto je nadal posiada )
4. Przegląd będzie droższy.
5. Mają wejść strefy w dużych miastach , gdzie auta diesla bez dpf nie będę mogły wjechać ( samo spełnienie normy Euro 4 ma nie wystarczyć ) . Auto przy przyznaniu dostępu ma być rygorystycznie sprawdzone w czasie powyższego przeglądu czy zasługuje na plakietkę.
W Niemczech wystarczy , ze kontrolujący wkłada palec do wydechu auta z dpf- jak czarny auto uziemione, na drodze holowanie i 2 tys euro kary
Proponowane zmiany mają wejść na przełomie 2017/2018r.
Zobaczymy co z tego ich planu wyjdzie, pewnie nie ustąpią z uchodźcami a podliżą się czymś innym
Dodano po 6 minutach 32 sekundach:
Ja mam auto po chipie z dpf i zapełnia się tak samo jak bez, po 360km max zapełnienie dochodzi tylko do 15%- ale przyznam, strojenie trwało 4h.
Po drugie 1200zł za sama usługę to drogo pewnie wycieli a sterownik zawieźli, bo z ich strony nie widać że się tym profesjonalnie zajmują, robią po prostu wszystko. W tuneforce do nowszych sterowników jest taniej a to firma co tylko tym się zajmuje - robiłem ostatnio bratu w Jettcie 2013r. 2.0 tdi CR wycięcie dpf-a, program na 190KM z hamownią- indywidualne strojenie, zniesienie ogranicznika ( auto z USA ) zapłaciłem 1400zł ( ale cena po rabacie )
1. Nie zrobisz przeglądu na lewo ( czynność ma być nagrywana i dostępna online )
2. Przegląd będzie trwał ok 30 minut ( więcej punktów badawczych )
3. Będzie sprawdzane czy auto posiada zgodny z homologacją wyposażenie odnośnie oczyszczania spalin ( nie tylko analizatory mają to robić a również przeszkolony diagnosta czy auto je nadal posiada )
4. Przegląd będzie droższy.
5. Mają wejść strefy w dużych miastach , gdzie auta diesla bez dpf nie będę mogły wjechać ( samo spełnienie normy Euro 4 ma nie wystarczyć ) . Auto przy przyznaniu dostępu ma być rygorystycznie sprawdzone w czasie powyższego przeglądu czy zasługuje na plakietkę.
W Niemczech wystarczy , ze kontrolujący wkłada palec do wydechu auta z dpf- jak czarny auto uziemione, na drodze holowanie i 2 tys euro kary
Proponowane zmiany mają wejść na przełomie 2017/2018r.
Zobaczymy co z tego ich planu wyjdzie, pewnie nie ustąpią z uchodźcami a podliżą się czymś innym
Dodano po 6 minutach 32 sekundach:
W BKD nie było dpf, chyba że Niemiec doposażył auto .soil pisze:W temacie o pokrowcach piszesz, że masz 170KM, w profilu masz ustawione oznaczenie silnika na bkd - czyli co w końcu masz? BMN czy BKD po chipie? W BKD był w ogóle dpf? Bo jak masz BKD po chipe, to w sumie nie ma co się dziwić, że dpf padł - mało jest fachowców, którzy potrafią sensownie ogarnąć program z dpfem
Ja mam auto po chipie z dpf i zapełnia się tak samo jak bez, po 360km max zapełnienie dochodzi tylko do 15%- ale przyznam, strojenie trwało 4h.
Po drugie 1200zł za sama usługę to drogo pewnie wycieli a sterownik zawieźli, bo z ich strony nie widać że się tym profesjonalnie zajmują, robią po prostu wszystko. W tuneforce do nowszych sterowników jest taniej a to firma co tylko tym się zajmuje - robiłem ostatnio bratu w Jettcie 2013r. 2.0 tdi CR wycięcie dpf-a, program na 190KM z hamownią- indywidualne strojenie, zniesienie ogranicznika ( auto z USA ) zapłaciłem 1400zł ( ale cena po rabacie )
KARTOTEKA Jetta http://www.vwgolfv.pl/viewtopic.php?f=8&t=10080" onclick="window.open(this.href);return false;