#85289
U mnie było 197tys.
Najprawdopodobniej przy kupnie (2,5 roku temu) był już uszkodzony czujnik różnicy ciśnień dodatkowo podniesiona moc mu nie pomogła i przez zbyt częste wypalanie zaczął się topić.
Pewnie gdybym wcześniej wymienił czujnik filtr byłby do uratowania.
Obecnie zrobiłem ponad 2tys km bez filtra poziom oleju jest idealny i się nie zmienia, spalanie spadło miedzy 0,5-1 litr obecnie mam 6,9 gdzie wcześniej dochodziło do 8 a mam dość ciężką nogę.
hubson77 jeśli nie przybywa Ci oleju regeneracja odbywa się co kilkaset km nie ma jakiś niepokojących objawów to spokojnie możesz jeździć. Mam Passata 2.0 BGW z mokrym filtrem ma ponad 240 tyś km i filtr działa poprawnie.
Najprawdopodobniej przy kupnie (2,5 roku temu) był już uszkodzony czujnik różnicy ciśnień dodatkowo podniesiona moc mu nie pomogła i przez zbyt częste wypalanie zaczął się topić.
Pewnie gdybym wcześniej wymienił czujnik filtr byłby do uratowania.
Obecnie zrobiłem ponad 2tys km bez filtra poziom oleju jest idealny i się nie zmienia, spalanie spadło miedzy 0,5-1 litr obecnie mam 6,9 gdzie wcześniej dochodziło do 8 a mam dość ciężką nogę.
hubson77 jeśli nie przybywa Ci oleju regeneracja odbywa się co kilkaset km nie ma jakiś niepokojących objawów to spokojnie możesz jeździć. Mam Passata 2.0 BGW z mokrym filtrem ma ponad 240 tyś km i filtr działa poprawnie.