#250875
Gdyby był zatkany to krzyczałby błędem
tez mam ten problem turbina po regeneracji i ten dzwiek (chodz zjebali i wyciagam na gwarancje )bo nadal dzwiek i drgania dziwne i olej bieze po miechu ale po niedzieli wioze i bede bral nowy EGR bo sprawdzalem przyrzadem to nie trzyma czyli membrana napewno rozwalona i poczulem spadek lekki mocy..wymienie i bedzie wiadome czy dzwiek i drgania ucichnaGrodziu4 pisze:Witam
U mnie w 1.9 BKC pojawił się błąd 16785 P0401 EGR + żółta lampka zaworu = okazało się że wężyk przy zaworze był pęknięty. Film już po naprawie:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8FjuS26 ... inSzczepan[/youtube]
EGR dziwnie się zachowuje pulsacyjnie na biegu jałowym (rura IC zdjęta) , czy to normalne czy EGR do wymiany, lub inna nieszczelność ? Lekko też się poci olejem na zewnątrz przez otwór zaworu. Przepustnica cały czas w tym samy położeniu od odpalenia silnika, też podejrzane. Ogólnie jest efekt łopotania w okolicy filtra powietrza przy opadaniu obrotów po dodaniu gazu (turbo po regeneracji), do tego wibracje całej budy powyżej 2000 RPM przy przyspieszaniu.