Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By sopel_95 -  11 maja 2016, 22:48
 mazowieckie
#227739
Tłok strzykawki powinien iść chwilę i powinieneś poczuć opór tzn że zawór się otworzył. Jeśli tłok idzie cały czas jak odciągasz tzn że membrana poszła.
Awatar użytkownika
By Niecik -  11 maja 2016, 23:02
 śląskie
#227741
sopel_95 pisze:Tłok strzykawki powinien iść chwilę i powinieneś poczuć opór tzn że zawór się otworzył. Jeśli tłok idzie cały czas jak odciągasz tzn że membrana poszła.
Dzięki, jutro na pewno to obczaje. A jakby ktoś miał na zbyciu używanego/nowego EGR to proszę dać znać ;)
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  11 maja 2016, 23:23
 dolnośląskie
#227744
Niecik pisze:
sopel_95 pisze:Tłok strzykawki powinien iść chwilę i powinieneś poczuć opór tzn że zawór się otworzył. Jeśli tłok idzie cały czas jak odciągasz tzn że membrana poszła.
Dzięki, jutro na pewno to obczaje. A jakby ktoś miał na zbyciu używanego/nowego EGR to proszę dać znać ;)
nie kupuj uzywki. zainwestuj w nowy - koszt przypuszczam tak jak w bkc ok 300 zl
By Bartas -  12 maja 2016, 7:11
 kujawsko-pomorskie
#227749
A-R-T-U-R pisze:
Niecik pisze:
sopel_95 pisze:Tłok strzykawki powinien iść chwilę i powinieneś poczuć opór tzn że zawór się otworzył. Jeśli tłok idzie cały czas jak odciągasz tzn że membrana poszła.
Dzięki, jutro na pewno to obczaje. A jakby ktoś miał na zbyciu używanego/nowego EGR to proszę dać znać ;)
nie kupuj uzywki. zainwestuj w nowy - koszt przypuszczam tak jak w bkc ok 300 zl
Ja tam mam: http://allegro.pl/f97-zaslepka-zamienni ... 12218.html
I mam swiety spokoj :D
Awatar użytkownika
By Niecik -  12 maja 2016, 19:43
 śląskie
#227815
sopel_95 pisze:Tłok strzykawki powinien iść chwilę i powinieneś poczuć opór tzn że zawór się otworzył. Jeśli tłok idzie cały czas jak odciągasz tzn że membrana poszła.

Wsadziłem wężyk, strzykawkę miałem zepsutą więc pociągnąłem ustami i byłem w stanie bez większego oporu nabrać pełne płuco powietrza.
Ponowić test z strzykawką czy raczej na pewno membrana poszła ?

Dodano po 44 minutach 42 sekundach:
Przeprowadziłem ten test http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 7&t=113818.
Cisnienie trzymało 2 bary, przez pierwsze 15 sekund coś piszczało, później nagle przestało.
Podczas dmuchania sprężarką dotrzegłem, że zza EGRu dmucha powietrze, dosyć odczuwalnie na ręce i kawałku folii.
Co myślicie ?
Awatar użytkownika
By sopel_95 -  13 maja 2016, 4:45
 mazowieckie
#227875
Niecik pisze:
sopel_95 pisze:Tłok strzykawki powinien iść chwilę i powinieneś poczuć opór tzn że zawór się otworzył. Jeśli tłok idzie cały czas jak odciągasz tzn że membrana poszła.

Wsadziłem wężyk, strzykawkę miałem zepsutą więc pociągnąłem ustami i byłem w stanie bez większego oporu nabrać pełne płuco powietrza.
Ponowić test z strzykawką czy raczej na pewno membrana poszła ?

Dodano po 44 minutach 42 sekundach:
Przeprowadziłem ten test http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 7&t=113818.
Cisnienie trzymało 2 bary, przez pierwsze 15 sekund coś piszczało, później nagle przestało.
Podczas dmuchania sprężarką dotrzegłem, że zza EGRu dmucha powietrze, dosyć odczuwalnie na ręce i kawałku folii.
Co myślicie ?
Hmmm :hmmm: skoro mogłeś wciągać powietrze i nie było oporu to raczej membrana poszła i zawór się nie otwiera/zamyka. Nie robiłem nigdy testu ze sprężarką, ale nic nie powinno dmuchać. Jak na moje to zawór do wymiany bądź do zaślepienia i modyfikacji programu. Zaślepka kosztuje 50 zł na allegro a tuner weźmie ze 3 stówy i święty spokój z tym ustrojstwem :silence: Nowy pewnie koło też 3 stówek no ale decyzja należy do Ciebie :)
Awatar użytkownika
By Niecik -  13 maja 2016, 20:29
 śląskie
#227939
sopel_95 pisze: Hmmm :hmmm: skoro mogłeś wciągać powietrze i nie było oporu to raczej membrana poszła i zawór się nie otwiera/zamyka. Nie robiłem nigdy testu ze sprężarką, ale nic nie powinno dmuchać. Jak na moje to zawór do wymiany bądź do zaślepienia i modyfikacji programu. Zaślepka kosztuje 50 zł na allegro a tuner weźmie ze 3 stówy i święty spokój z tym ustrojstwem :silence: Nowy pewnie koło też 3 stówek no ale decyzja należy do Ciebie :)
Tzn powietrze poszło z lekkim oporem, w sumie z takim oporem jak ciągniemy powietrze przez małą rurkę.
Tylko ciekawi mnie dlaczego było czuć powietrze zza/pod EGRem, może się rozszczelnił ?
Awatar użytkownika
By Niecik -  14 maja 2016, 16:01
 śląskie
#228007
Sprawa sie wyjaśniła, porównawałem sobie mój EGR do siostry z polo 1.4 tdi, nie mam tyle siły w płucach, żeby u niej wciągnąć lub wdmuchnąć powietrze, u mnie robię to bez żadnych oporów.
Widział ktoś gdzieś jakiś dobry w miarę tani EGR do zamówienia przez internet ?
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  14 maja 2016, 16:10
 dolnośląskie
#228009
Niecik pisze:Sprawa sie wyjaśniła, porównawałem sobie mój EGR do siostry z polo 1.4 tdi, nie mam tyle siły w płucach, żeby u niej wciągnąć lub wdmuchnąć powietrze, u mnie robię to bez żadnych oporów.
Widział ktoś gdzieś jakiś dobry w miarę tani EGR do zamówienia przez internet ?
A nr znasz? Wiesz jaki masz qpic?
Awatar użytkownika
By Niecik -  14 maja 2016, 16:31
 śląskie
#228014
A-R-T-U-R pisze: A nr znasz? Wiesz jaki masz qpic?
Czyli wychodziły różne EGRy w różnych wersjach ? trochę przeglądałem na necie i nie widziałem między nimi żadnych różnic
By Bartas -  14 maja 2016, 18:36
 kujawsko-pomorskie
#228026
Niecik pisze:
A-R-T-U-R pisze: A nr znasz? Wiesz jaki masz qpic?
Czyli wychodziły różne EGRy w różnych wersjach ? trochę przeglądałem na necie i nie widziałem między nimi żadnych różnic
Egr kolo 350 kosztuje za 100 kupisz flansze + zostaje tobie 250 na wyciecie programowo a raz na zawsze porblem znika :D
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8