Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By Tyson -  14 gru 2014, 11:46
 mazowieckie
#154067
BRUNO55 pisze:W temacie czyszczenia EGR to mam taką uwagę. Czyściłem własny EGR i w trakcie tej czynności benzyna czy też rozpuszczalnik musiał się dostać do membrany podciśnienia i w ten oto prosty sposób uwaliłem EGR. Membrana się zlasowała i EGR musiałem wymienić na nowy.
Bruno podejrzewam, że ja też taki błąd popełniłem. Myślałem, że zatopienie go w benzynie ekstrakcyjnej nic mu nie zrobi, bo skoro wszyscy piszą, że trzeba namoczyć. Jak widać namoczyć a zamoczyć to dwie różne sprawy :D
Artur, zamówię go na miejscu u kumpla w sklepie - 228zł. Przez allegro nie warto, bo dochodzi jeszcze przesyłka.
Awatar użytkownika
By Tyson -  27 gru 2014, 19:18
 mazowieckie
#156552
Szyna087 pisze:Obrazek
Panowie potrzebuję nr części 1 - śruba.
Gdzieś mi spadła i ślad po niej zaginął. Wkręciłem "zamiennik" i jest ok, nie gwiżdże, bo na jednej to miał przedmuchy i strasznie gwizdało.
Awatar użytkownika
By Tyson -  27 gru 2014, 20:41
 mazowieckie
#156566
Szukałem w etce online i tez taki nr mi pokazało, wiec by się zgadzało. Dzięki.
By andrzejfratczak -  04 cze 2015, 10:32
 mazowieckie
#180966
witam dorzucę się ja do tematu.
Czyszczenie EGR zależy od rocznika samochodu ja mam 1.6 tdi 105 km z 2010/2011 i niestety czyszczenie ni ch..... nie daje nic :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: mechanik wyczyścił i po zapaleniu silnika to samo tryb awaryjny . wymienił na nowy i jest ok
( wymiana poza aso). Za te wynalazki EGR i DPF to za naprawy powinni płacić ekolodzy i ich organizacje
By Kris_6 -  20 paź 2015, 18:09
 podkarpackie
#197331
Ja mam taki problem parę dni temu odpalałem samochód i rano na zimnym silniku lekko obroty skoczyły mi do 1400 obr/m po czym spadły i wszystko było normalnie. Po tym właśnie zauważyłem taki problem, że samochód nie ma mocy na wyższych obrotach do 2 tys jeszcze jako tako a później rozpędza i to bez znaczenia czy but w podłodze czy nie ale jest tak jakby zmulony. Zastanawiam się czy jest to wina egr czy może czegoś innego? Wiem, że bez podłączenia do kompa jest to wróżenie z fusów ale czy ktoś miał podobny problem? Turbawki tak jakby nie było słychać w ogóle. Żadnych błędów na desce nie mam. Auto nie dymi tylko mam wrażenie tak jakby z wydechu buczało. Oleju nie ubywa ani nic ;) Z góry wielkie dzięki za odpowiedź :)
Awatar użytkownika
By zbyńo.ko -  20 paź 2015, 21:34
 warmińsko-mazurskie
#197359
Dobrze by było podłączyć i odczytać jakie błędy są, na desce nie wywala wszystkich błędów tylko siedzą w komputerze auta. A jak nie masz kabelka, to jedź do jakiegoś elektronika niech Cię podłączy i sprawdzi co się dzieje w AUTKU i będzie wiadomo co go boli :oczko:
By Kris_6 -  23 paź 2015, 22:36
 podkarpackie
#197766
Byłem dzisiaj u mechanika i po podłączeniu do komputera wywala błąd zaworu ciśnienia doładowania wiec zawór do zmiany :/
Awatar użytkownika
By Niecik -  10 maja 2016, 21:15
 śląskie
#227625
Podbijam temat.
Wywaliło mi błąd P0401 czyli EGR, fakty był brudny, pięknie go wyczyściłem + przepustnicę.
Błąd skasowałem elm327 obd2 na bluetooth, przejechałem 100 km wyskoczył mi znowu?
Jak myslicie, także wymiana mnie czeka ?
Awatar użytkownika
By sopel_95 -  11 maja 2016, 11:36
 mazowieckie
#227663
Niecik pisze:Podbijam temat.
Wywaliło mi błąd P0401 czyli EGR, fakty był brudny, pięknie go wyczyściłem + przepustnicę.
Błąd skasowałem elm327 obd2 na bluetooth, przejechałem 100 km wyskoczył mi znowu?
Jak myslicie, także wymiana mnie czeka ?
Sprawdź jeszcze czy wężyk od podciśnienia jest szczelny i możesz załóżyć wężyk ze strzykawką czy zawór pracuje :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8