Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By szybki5151 -  18 cze 2014, 10:20
 -------
#135220
Na wolnych obrotach
Log (0 - 001,013,023)
na 3 k rmp
Log (0 - 001,013,023)
Silnik chyba nigdy lepiej nie chodził , więc wątpię że to wina pompek , logi też nie wyglądają najgorzej moim zdaniem
Logi z turbo na razie nie mam jak zrobić , chyba trzeba poczekać do wieczora żeby był mniejszy ruch , bo zasłona dymna dosyć spora .
W zbiorniczku pływają takie syfki , ale sam nie wiem czy wcześniej ich nie było .
Obrazek
By jarsyb -  20 cze 2014, 21:40
 mazowieckie
#135378
Witam. Kolego jak do tego doszedłeś że pierwszy jest do wymiany??? Po tych logach co podałeś bardziej pasował by mi nr 4. Dalewa do pieca (ale tragedii nie ma) i BIPy największe. Swoja droga to te BIPy masz więcej niż niepokojące, powinny być w zakresie -30; +30.
By szybki5151 -  24 cze 2014, 23:28
 -------
#135765
Wywalało błąd na 1 cylku to poszedł do odstrzału i odpukać jeździ dobrze , spalanie spadło o 1/3 , tam gdzie wcześniej było 9l jest 6l . Silnik ma już nastukane 225 k km to wiadomo,że wtryski nie będą w idealnej kondycji :(
By jeffrey -  31 sie 2014, 12:42
 wielkopolskie
#141701
Witam,
Panowie, co jest powodem tego, ze jak Golfik postoi sobie pare dni i go odpale, to kopci przy rozgrzewaniu? tak od 50 do 70st?
później juz jest spokój... co moze byc tego przyczyna?
Awatar użytkownika
By PinkFloyd -  31 sie 2014, 15:07
 zachodniopomorskie
#141731
jeffrey pisze:biało/ siwo ale nie wiem czy to zwykła para by była.. bo az w takich ilosciach?
diesel nie wytwarza pary jak benzyna, podaj mi po odpaleniu na zimnym logi statyczne grupy 01, 013, 023, + ( 068, 075 - jak masz BLS z DPF ). Podejrzewam, ze cos z dawkowaniem paliwa ( ale do tego potrzebuje powyższe logi ) , ostatnio był kolega TDI BLS z takim samym objawem, chyba ze prowadnice zaworów już się wyrobiły.
By jeffrey -  02 wrz 2014, 20:07
 wielkopolskie
#141981
w weekend zrobie i podeśle... a taki dym trwa chwilke i tylko w okolicach 60st na desce i potem juz jest czysciutko
#148947
Mam podobny problem ze swoim BKC. Zawsze podczas jesieni i w zimie po odpaleniu zimnego silnika z wydechu unosi się biały dym. Jest tak zawsze jak temp otoczenia stada poniżej +10 stopni. Swiece są sprawne, leję dobre paliwo, chłodziwa nie przybywa, komp nic nie wykrywa. I tak po odpalenu po około 2-3 minutach zaczyna się dymić na biało. Wewnątrz końcówki wydechu jest dużo pary wodnej, wiszą takie kropelki. Zauważyłem jeszcze na zimnym ze jak otwozy się EGR i spaliny trafiają spowrotem do dolotu zaczyna dymic. Jak silnik rozgrzeje sie tak powiedzmy do 60 stopni dymienie ustaje. Walczyłem z tym zeszłej zimy, nowy filtr paliwa, kilkukrotna diagnostyka wykazała że wszystko jest cacy. Teraz to olewam, może ma tak być. Może jest to wilgoć która wyparowuje z wydechu.