Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By fali22 -  19 kwie 2007, 6:56
 -------
#4327
Witam.

Czy w 1.9TDI s± mniejsze zaciski hamulców ? jak w 2.0TDI ? (sta³em obok 1.9TDI i patrza³em na zaciki i mi siê zdawa³o ¿e ma mniejsze ) :roll:

Czy w 1.9TDI G³o¶niej pracuje silnik jak w 2.0TDI ? (Codziennie z rana jak i pod wieczór przyjezdza na parking , kolo mnie 1.9TDI i co¶ mu to g³o¶no stuka Dieselek ) :wink:

Pytam poniewa¿ jestem ciekawy czy mia³em prawde.

PozdraVWiam
Awatar użytkownika
By MarekPolhagen -  19 kwie 2007, 13:21
 -------
#4341
Czy w 1.9TDI G³o¶niej pracuje silnik jak w 2.0TDI
IMO tak :!: Nie wiem, czy jest to kwestia silnika, czy lepszego wytlumienia w 2.0TDI 8) ale dwojka duzo ciszej gada. Jezdze czasem sluzbowym Golfem i w srodku tez jest ciszej.

BTW gdybym teraz kupowal Golfa, to na 100 % bylby to 2.0TDI - moj po wirusie jednak nie ma takiego kopa jak dwulitrowka :twisted:
Awatar użytkownika
By maluszek -  19 kwie 2007, 16:50
 mazowieckie
#4352
Dwójki (przynajmniej te 16V) maj± centralnie umieszczone wtryski wiêc jest bardzo prawdopodobne, ¿e efekty d¼wiêkowe bêd± inne, zw³aszcza, ¿e takie ustawienie jest bardziej optymalne przy spalaniu (lepsze nape³nianie komory w t³oku).
Awatar użytkownika
By jabart -  20 kwie 2007, 8:58
 -------
#4370
MarekPolhagen pisze:
Czy w 1.9TDI G³o¶niej pracuje silnik jak w 2.0TDI
IMO tak :!: Nie wiem, czy jest to kwestia silnika, czy lepszego wytlumienia w 2.0TDI 8) ale dwojka duzo ciszej gada. Jezdze czasem sluzbowym Golfem i w srodku tez jest ciszej.

BTW gdybym teraz kupowal Golfa, to na 100 % bylby to 2.0TDI - moj po wirusie jednak nie ma takiego kopa jak dwulitrowka :twisted:
koniecznie i to 2.0TDi 170KM i wywaliæ fapa i softa na 230KM ;)
Awatar użytkownika
By MarekPolhagen -  20 kwie 2007, 12:34
 -------
#4376
jabart pisze:koniecznie i to 2.0TDi 170KM i wywaliæ fapa i softa na 230KM ;)
A zawory wylecialyby przez wydech po kilku tysiacach :lol: IMO 170 kucy to i tak wystarczy.
Ale do tematu: postawilismy wczoraj wieczorem obok siebie nasze cuda tzn. 2.0TDI i moje 1.9. Na wolnych obrotach napewno moj diesel gada troche glosniej a juz napewno przy przegazowce. W czasie jazdy tez wydaje mi sie, ze moj glosniejszy :? fakt ze nie pedzlowalem wiecej niz 120 (ograniczenie na autostradach w NL i pelno fotoradarow). No i silnik w 2.0 tak strasznie twardo nie warczy. Ale to moje subiektywne wrazenia 8)
BTW obejrzalem w obu autach wykladzine pod maska i IMO jest taka sama :roll: mozna to jakos sprawdzic :?:
Awatar użytkownika
By jabart -  20 kwie 2007, 15:08
 -------
#4379
MarekPolhagen pisze:
jabart pisze:koniecznie i to 2.0TDi 170KM i wywaliæ fapa i softa na 230KM ;)
A zawory wylecialyby przez wydech po kilku tysiacach :lol:
Jezdzi kilka 2.0TDi>>>>230KM (big turbo,wydech +soft) i nic siê z zaworami nie dzieje. :twisted: :twisted: :twisted:
Dobry program i kierownik i luzik jest
Awatar użytkownika
By maluszek -  20 kwie 2007, 18:04
 mazowieckie
#4385
jabart pisze:
MarekPolhagen pisze:
jabart pisze:koniecznie i to 2.0TDi 170KM i wywaliæ fapa i softa na 230KM ;)
A zawory wylecialyby przez wydech po kilku tysiacach :lol:
Jezdzi kilka 2.0TDi>>>>230KM (big turbo,wydech +soft) i nic siê z zaworami nie dzieje. :twisted: :twisted: :twisted:
Dobry program i kierownik i luzik jest
Ba, je¼dzi kilka 1.9TDI 230KM i nic sie z zaworami nie dzieje... Jak braæ to tylko wersjê 170KM. Nawet bez wywalenia fapa 200KM idzie.
Awatar użytkownika
By jabart -  20 kwie 2007, 21:04
 -------
#4393
maluszek pisze:
jabart pisze:
MarekPolhagen pisze: A zawory wylecialyby przez wydech po kilku tysiacach :lol:
Jezdzi kilka 2.0TDi>>>>230KM (big turbo,wydech +soft) i nic siê z zaworami nie dzieje. :twisted: :twisted: :twisted:
Dobry program i kierownik i luzik jest
Ba, je¼dzi kilka 1.9TDI 230KM i nic sie z zaworami nie dzieje... Jak braæ to tylko wersjê 170KM. Nawet bez wywalenia fapa 200KM idzie.
dok³adnie , tylko zastanawiam sie czy warto dop³acac na dziendobry tyle kasy skoro i tak potencja³ konczy sie tak samo...