Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By BRUNO55 -  28 lut 2013, 15:25
 kujawsko-pomorskie
#93430
bolsfanwk pisze:bawiłem się z tym wczoraj, i w 1.9 tdi 105 koni też jeest dojście z kanału
to co wychodzi z gruszki i steruje turbiną to tak z 2 cm chodzi góra duł, bardzo cięzko to wcisnąć, ale da sie... także myślę że nie jest zapieczone...
U mnie też sztanga chodziła a kierownice się zacinały. Logi dynamiczne dadzą odpowiedż.
#93884
Golf V, 1,9 TDI 105Km. 2004
Witam
Byłem na południu Polski, i (jak mi powiedziano w serwisie Vw w Bielsku Białej ) kuny przegryzły mi przewody sterujące turbiną. Niestety nowych nie mieli i wlokąc się straszliwie-kompletny brak przyspieszenia wróciłem do Trójmiasta.
W serwisie założono mi nowe sterowanie - koszt około 900 zł, Wszystko było znowu OK.
kilka miesięcy temu zauważyłem, ze teraz moja turbina zaczyna gwizdać ( kiedyś wyłączyłem radio ), i być może teraz jestem na to uczulony. Gwizd słychać od około 1400 do 2100 obrotów, szczególnie przy zwiększaniu/zmniejszaniu obrotów. W kabinie slychać tylko b.delikatny "śpiew". Powyżej tej granicy jest już cisza. Autko jeździ bez problemów, ma przyspieszenie i moc, nawet na 6 tym biegu daje kopa. Nie bierze oleju, 15tys przebiegu bez dolewki. Przebieg samochodu to 57tyś ( zona go używała )
Co o tym myślicie????