#40533
tylko pytanie co powoduje ten spadek rpm, w zasadzie piątki to relatywnie młode auta, na starych silnikach TDI z pompami VP nie ma tego problemu, czytałem gdzieś że to kwestia prądu i impulsu do pompowtryskiwaczy
mam 2.0 i na ciepłym naprawdę kiepsko pali, trzeba jechać na zmianę map ale jakoś nigdy nie po drodzemaverick pisze:No i czemu ta przypadlosc dotyka z reguły 1.9? O 2.0 TDI jakos nie słychac
chomiku, ja nie pisałem że wyeliminowałem wymianą aku ciężkiego zapalania na ciepłym - bo to zrobiłem wymianą map, ja pisałem że poprzez to wyeliminowałem szarpnięcie silnikiem podczas rozruchu /zimnym czy ciepłym było bez różnicy/chomik pisze:mam 2.0 i na ciepłym naprawdę kiepsko pali, trzeba jechać na zmianę map ale jakoś nigdy nie po drodzemaverick pisze:No i czemu ta przypadlosc dotyka z reguły 1.9? O 2.0 TDI jakos nie słychac
mettenos z racji tego, że mój też ciężko pali wymieniłem akumulator, problem pozostał więc myślę sobie że pojadę do sklepu i kupię nowe tule do rozrusznika i wymienię ale odpuściłem sobie kiedy sprzedawca powiedział mi, że w MK V są łożyska. Jeśli to prawda to nie wiem ile by trzeba było kręcić rozrusznikiem żeby zajeździć łożyska.