Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By jurgeen -  21 kwie 2011, 22:31
 pomorskie
#42578
Koledzy, przepraszam że podepnę się pod temat, ale nie chciałem zakładać nowego.
VCDS wywalił mi takie błędy:

2 Faults Found:
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
P0118 -- 000 -- -
Freeze Frame:
RPM: 819 /min
Torque: 40.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 14.21 V
Bin. Bits: 11000101
Temperature: 46.8°C
Temperature: 49.5°C

17979 - Left Engine Mount Solenoid Valve (N144): Short to Plus
P1571 -- 000 -- - - Intermittent
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Torque: 0.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 12.39 V
Bin. Bits: 00000100
Bin. Bits: 11000000
(no units): 1.0

Co one oznaczają?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  21 kwie 2011, 22:36
 pomorskie
#42583
G62 to 4-ro pinowy czujnik temp. cieczy chłodzącej na króćcu wychodzącym z silnika po prawej stronie stojąc twarzą do silnika, pewnie kwalifikuje się do wymiany

17979 - Cewka monitora kontrolnego silnika 2 - zwarcie do plusa - cewka, zwarcie
sporadyczny
By jurgeen -  22 kwie 2011, 9:27
 pomorskie
#42618
Dziękuję Kolego. Rozumiem że ten drugi mogę olać, a z tym pierwszym coś trzeba pilnie robić?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  23 kwie 2011, 15:06
 pomorskie
#42722
czujnik bym wymienił bo kosztuje 20-30 zł, z tą cewką to pewnie sporadycznie coś gdzieś na przewodach
Awatar użytkownika
By Danielo -  28 kwie 2011, 0:36
 dolnośląskie
#43095
mettenos pisze:G62 to 4-ro pinowy czujnik temp. cieczy chłodzącej na króćcu wychodzącym z silnika po prawej stronie stojąc twarzą do silnika, pewnie kwalifikuje się do wymiany

17979 - Cewka monitora kontrolnego silnika 2 - zwarcie do plusa - cewka, zwarcie
sporadyczny
Dla scislosci: G62 jest 2 pinowy 8)