#48857
Witam
Forum traktuję jako pomoc w problemach z autem. Do dzisiaj nie miałem większych problemów z moim autkiem GOLF V 1,9 TDI, 105 KM, silnik BKC, przebieg 178 tys, aż do dzisiaj. Uszkodzony został pasek rozrządu.
Diagnoza mechanika to wymiana, zaworów, walka rozrządu wraz ze szlifem, regeneracja turbo (zalane olejem), sprawdzenie pompowtrysków no i oczywiście wymiana paska rozrzadu. Koszt 6500 zł.
Własnie zastanawiam się co zrobić. Naprawiać, czy kupować nowy silnik. Nie mam pojęcia czy tak poważna usterka nie będzie miała wpływu na dalszą prace tego silnika. Rozumiem, że kupno drugiego silnika też nie gwarantuje mi niezawodności.
Doradźcie mi w temacie. Może ktoś w Was musiał już stanąć przed tego typu decyzją? Może znacie kogoś lub sami macie na sprzedaż silnik o symbolu BKC. Nie chcę kupować niczego z allegro no chyba, że z polecenia.
Pozdrawiam i czekam na pomoc z Waszej strony.
Forum traktuję jako pomoc w problemach z autem. Do dzisiaj nie miałem większych problemów z moim autkiem GOLF V 1,9 TDI, 105 KM, silnik BKC, przebieg 178 tys, aż do dzisiaj. Uszkodzony został pasek rozrządu.
Diagnoza mechanika to wymiana, zaworów, walka rozrządu wraz ze szlifem, regeneracja turbo (zalane olejem), sprawdzenie pompowtrysków no i oczywiście wymiana paska rozrzadu. Koszt 6500 zł.
Własnie zastanawiam się co zrobić. Naprawiać, czy kupować nowy silnik. Nie mam pojęcia czy tak poważna usterka nie będzie miała wpływu na dalszą prace tego silnika. Rozumiem, że kupno drugiego silnika też nie gwarantuje mi niezawodności.
Doradźcie mi w temacie. Może ktoś w Was musiał już stanąć przed tego typu decyzją? Może znacie kogoś lub sami macie na sprzedaż silnik o symbolu BKC. Nie chcę kupować niczego z allegro no chyba, że z polecenia.
Pozdrawiam i czekam na pomoc z Waszej strony.
VW Golf V 1.9TDI '04 Trendline