Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By dziadol -  30 wrz 2012, 13:14
 kujawsko-pomorskie
#83575
Dzięki kolego @grejf

No to teraz to mnie załamałeś.....

Więc zapwniam Ciebie, że turbo było robione w profesjonalnym zakładzie. Wielu znajomych miało tam turbo regenerowane i polecają.W Bydzi jest także wiele firm zajmująca się regeneracją...Lecz servis gdzie robiłem auto ma podpisaną umowe z owym zakładem w Toruniu bo w Bydzi nie byli zadowoleni....Pojawiały się reklamacje. Tak samo dotyczy się PD. Zanim oddałem auto to także do zaułanego servisu znanym bardzo dobrze w Bydgoszczy, któży zajmują się silnikami diesla . Priorytetem u nich jest naprawa, wymiana pomp i PD..wraz z ustawieniami i diagnostyką...Więc nie oddaje auta byle warsztatowi i od wielu osób mam bardzo dobrą o nich opinie. Zapewne ja będe jako pierwszy z wielu wielu ludzi zadowolonych. Niestety jak widzisz mam problemy....Wielu także jak daje im posłuchać prace silnika, mawiają ''co ty gadasz, przecie on pracuje poprawnie''. Natomiast jak słysze inne auto na ulicy czy postoju TDI Golfa, silnik pracuje inaczej...

Więc pogadam w servisach gdzie miałem auto niech sprawdzą jeszcze raz moje niepokojące przypuszczenia....
Przedstawie im Twoje podejrzenia i spostrzeżenia. Zobaczę co powidzą...

Pozdro...
Awatar użytkownika
By grejf -  30 wrz 2012, 15:17
 mazowieckie
#83580
Bez logów dynamicznych i statycznych nie jestem w stanie Cie bardziej nastraszyć :wink: , to tylko domniemania, więc nie załamuj się.
Zadzwoń do ''majstra'' jaki nr katalogowy Ci tych szklanek wymienił. [bo może Ci zafundował jakieś od 1Z'a :evil: za 17zł]
podejrzewałbym zawory lub kont wyprzedzenia zapłonu trudno stwierdzić jednoznacznie nawet może stukać np tłok na trzpieniu lub na korbowodzie. Panewka..
Nie wiem nie robiłem tego auta.
By dziadol -  30 wrz 2012, 17:56
 kujawsko-pomorskie
#83586
grejf pisze:Bez logów dynamicznych i statycznych nie jestem w stanie Cie bardziej nastraszyć :wink: , to tylko domniemania, więc nie załamuj się.
Zadzwoń do ''majstra'' jaki nr katalogowy Ci tych szklanek wymienił. [bo może Ci zafundował jakieś od 1Z'a :evil: za 17zł]
podejrzewałbym zawory lub kont wyprzedzenia zapłonu trudno stwierdzić jednoznacznie nawet może stukać np tłok na trzpieniu lub na korbowodzie. Panewka..
Nie wiem nie robiłem tego auta.
UUUUUUUUuuuuuu tłok na trzpieniu, panewka....??? coraz lepiej....mnie dobijasz kolego... :(
No ale OK. Musze szukać kogoś do tych logów dynamicznych i statycznych i dam znać. Nie będzie to łatwe ale jak piszesz bez tego to tylko narazie przypuszczenia......
A jeśli LOTTO o szklanki wiem, że są to szklanki INA bo takie montuje od bardzo dawna jak mówił do silników z grupy VAG...
Lub jak klijent ma swoje lub ma zamiar zamontować innego producenta. Lecz on montuje INA...

Pozdro....
Awatar użytkownika
By grejf -  30 wrz 2012, 21:27
 mazowieckie
#83600
Nie bierz tego jako wyrocznię co napisałem... może to być błaha sprawa :D

Zarejestruj sie i zapytaj o diagnostykę kolegi Banshee z Bydgoszczy - zaproponuj mu i ile by chciał to klubowicz zna temat znany prze mnie nick, więc może pomoże, ewent. da Ci namiar na kogoś innego. Bo tak to ciężko znaleźć kogoś żeby zrobił Ci logi pełne zgodnie ze sztuką po kosztach, dużo osób robi logi w ten sposób na klubach od tego one są, tylko trzeba zapytać. Za moich czasów na audi klub polska, było to codziennością i był dział userów w pomocy "regionalnej" :wink:
Dużo osób pomaga dla ideii VAG.

http://forum.vw-passat.pl/threads/12440 ... -avf-130km" onclick="window.open(this.href);return false;
pozdrawiam.
By dziadol -  01 paź 2012, 8:32
 kujawsko-pomorskie
#83615
@grejf

Dzięki serdeczne... Zarejestruje się i zapytam... :wink:

Pozdro...
By dziadol -  06 paź 2012, 8:31
 kujawsko-pomorskie
#84069
@grejf

Rozmawiałem z kolegą @banshee....ba nawet byłem u niego.....Kolega @banshee jest konkretny i się zna na silniczkach....
Mam jego diagnoze,lecz narazie zobacze co dalej.......Przedstawie diagnoze warsztatowi gdzie wymieniali szklanki a przypuszczali, że one są powodem. Okazało się pudłem..Niestety do kompa nie podłączaliśmy. W moim przypadku potrzeba diagno na szynie CAN.....

Zapomniałem do w/w filmiku o pracy mojego silnika dodać, że przy wymianie oringów na PD pod górną osłoną silnika przy całej klawiaturce z wałkiem rozrządu/PD znaleziono takie ciało obce....

http://w600.wrzuta.pl/film/2ZCZCg07vQB/film0132" onclick="window.open(this.href);return false;

To jest z aluminium, chyba....Sorka za film i taki słaby lecz zdjęcia wyszły całkowicie niewidoczne....
Panowie czy może wiecie co to i z kąd...to jest...Wygląda na jakiś łepek nita...Była zwalana także miska olejowa lecz tam nic nie było...


Pozdro...
Awatar użytkownika
By grejf -  07 paź 2012, 11:29
 mazowieckie
#84146
Cieszy mnie, że Banshee się odezwał szkoda że nie miał vcds'a. Choć nic straconego, bo logi będą potrzebne po zabiegu o jakim Ci napisałem 8) To Priorytet Dziadol Utrzymaj kontakt z Banshee, zna temat zapewne dobrego warsztatu/klubowicza w Bydgo który to potrafi ewnt. zapraszam DO tune :D gwarantuję rozwiązanie w 100% 8)

pozdrawiam.
Awatar użytkownika
By leszek158 -  08 paź 2012, 9:07
 lubelskie
#84261
Dołączę się z pytaniem, co to może być?
Miałem kilka razy taką sytuację, iż po odpaleniu (obojetne czy na zimnym czy na ciepłym silniku) silnik ten odpalał tak jakby na 3 cylindry, po delikatnym przegazowaniu wszystko wracało do normy. Wczoraj całkowicie "postawił na swoim" pali tak jakby na 3 cylindry i przegazowanie nie pomaga, oczywiście delikatnie dymi, czy to może być wtrysk?
Awatar użytkownika
By grejf -  08 paź 2012, 13:26
 mazowieckie
#84287
nie muszą być PDki, może to być błahostka...
diagnostyka, proszę wykonać pełne logi i sczytanie błędów z wszystkich modułów i ocenimy.
By dziadol -  10 paź 2012, 17:20
 kujawsko-pomorskie
#84456
Witaj kol.@grejf

Dziękuje serdecznie.... :P :wink: za pomoc..... 8)

Pozdro...
Awatar użytkownika
By grejf -  12 paź 2012, 13:01
 mazowieckie
#84610
dziadol pisze:Witaj kol.@grejf

Dziękuje serdecznie.... :P :wink: za pomoc..... 8)

Pozdro...
Cała przyjemność po mojej stronie. :D
[edit]
Dziadol i jak były wszystkie 4 szt. :?: Już coś robiłeś/doglądałeś?
By qwerty21973 -  03 gru 2012, 2:28
 -------
#88122
Witam serdecznie.
Parę dni przeszukuje fora i wydaje się że znalazłem. Mam passata z takim samymi objawami jak Panowie powyżej - silnik BKC. Czy mógłym prosić o pomoc w rozwiazaniu tego problemu? Zwracam się o pomoc do grejfa i dziadola
By dziadol -  03 gru 2012, 21:59
 kujawsko-pomorskie
#88169
grejf pisze:
dziadol pisze:Witaj kol.@grejf

Dziękuje serdecznie.... :P :wink: za pomoc..... 8)

Pozdro...
Cała przyjemność po mojej stronie. :D
[edit]
Dziadol i jak były wszystkie 4 szt. :?: Już coś robiłeś/doglądałeś?
Tak kolego....@grejf Temat opanowany. Brakowało 2 szt...z 4.(wiesz o co kaman). Sorka, że dopiero teraz pisze, lecz nie widziałem Twej Edycji posta...

Pozdro i dzięki serdeczne za zainteresowanie i jeszcze raz jestem Tobie bardzo wdzięczny.... :wink: :wink: :wink: :wink: :) :) :)