Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
#240895
Na tą chwilę zrobiłem tak. Był błąd świecy żarówej numer 2.
Wiec stojąc przed silnikiem odkrecilem druga od lewej strony rozrządu i zamieniłem z 3. Poczekam aż ostygnie silnik lub do rana i zobaczymy czy będzie błąd. Jak wyskoczy błąd świecy żarówej numer 3 oznacza to, że padła świeca żarowa. A jak nadal będzie pokazywał się błąd numer 2 tzn, że swiece dobre a coś innego zepsutego?
#240896
miodek89 pisze:Na tą chwilę zrobiłem tak. Był błąd świecy żarówej numer 2.
Wiec stojąc przed silnikiem odkrecilem druga od lewej strony rozrządu i zamieniłem z 3. Poczekam aż ostygnie silnik lub do rana i zobaczymy czy będzie błąd. Jak wyskoczy błąd świecy żarówej numer 3 oznacza to, że padła świeca żarowa. A jak nadal będzie pokazywał się błąd numer 2 tzn, że swiece dobre a coś innego zepsutego?
po pierwsze skasuj bledy które masz obecnie. dopiero wtedy możesz cokolwiek sprawdzac
#240899
Auto już stoi po blokiem. Odpale może go wieczorem i się zobaczy.

Byłem również tam gdzie robią alternatory. Podłączył jakieś urządzenie do przewodu od akumulatora i pokazało wartość ponad 22W, lecz wynik nie był prawidłowy bo silnik już był dość rozgrzany..

Dodano po 2 godzinach 35 minutach 40 sekundach:
Odpaliłem teraz auto i na tą chwilę brak błędów. Ale jeszcze się nie cieszę. Zobaczę nad ranem jak będzie sprawa wyglądać.

Zapytam z ciekawości. Oprócz tej listwy co zakłada się na swiece i przekaźnika świec co jest z tego co wyczytałem w bezpiecznikach jest jeszcze jakiś czujnik czy coś w tym stylu co odpowiada za włączanie się świec?
#240969
Będę jeździł i sprawdzał czy nie ma błędów. Możliwe właśnie, że świecą nie była dopieta..

Dodano po 4 minutach 40 sekundach:
Ale muszę i tak myśleć o wymianie tej listwy. Bo na 1 swiece jest ulamana ta osłona gumowa u mnie. Widać ma zdjęciu wyżej i dość luźno to siedzi, ale nigdy ma niej błędu nie było. Orientuje się ktoś ile może to kosztować?
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 24