Re: Świece żarowe - wymiana informacje /błąd Cylinder Glow Plug Circuit/ wykaz OEM świec żarowych post 1
: 10 lut 2021, 13:54
Ma ktoś jakiś pomysł co może powodować nierówna pracę przez chwilę wrażenie jest jakby jeden cylinder kulał przez 4-6s i później wszystko dobrze?
Ostatnio specjalnie odpaliłem auto na chwilę porzucało go przejechałem krótki odcinek rzędu 1km zostawiłem auto na 4h i przy odpalaniu powtórka, później już spokój.
Odkąd trzymają się te temperatury przy odpaleniu po nocy silnik przez chwilę nierówno pracuje. Jak jest - 3 i ciepłej zanika. Może to być kompresja cylindrów? Tylko wtedy nie działo by się tak nawet w lato i czasem nie dymił by po rozruchu nie spalonym paliwem? Dym z wydechu przy rozruchu i pracy jest dosłownie wielkości pieści szary i tyle, później po dłuższym czasie zaczyna dymić na szaro ale to raczej para wodna bo jak się motor już zagrzeje to ginie. W lato po nocy puszczał bąka szaro niebieski ale to od momentu jak kupiłem już tak robil, turbo puszcza na bank bo rura jest mokra.
W tamtym roku wszystko było dobrze a teraz już nie wiem gdzie szukać. Wymieniane były uszczelniacze na pd ale jak napisałem wcześniej po ich wymianie spalanie na postoju wzrosło. Może synchronizacje jeszcze przestawić ale w którą stronę?
Ostatnio specjalnie odpaliłem auto na chwilę porzucało go przejechałem krótki odcinek rzędu 1km zostawiłem auto na 4h i przy odpalaniu powtórka, później już spokój.
Odkąd trzymają się te temperatury przy odpaleniu po nocy silnik przez chwilę nierówno pracuje. Jak jest - 3 i ciepłej zanika. Może to być kompresja cylindrów? Tylko wtedy nie działo by się tak nawet w lato i czasem nie dymił by po rozruchu nie spalonym paliwem? Dym z wydechu przy rozruchu i pracy jest dosłownie wielkości pieści szary i tyle, później po dłuższym czasie zaczyna dymić na szaro ale to raczej para wodna bo jak się motor już zagrzeje to ginie. W lato po nocy puszczał bąka szaro niebieski ale to od momentu jak kupiłem już tak robil, turbo puszcza na bank bo rura jest mokra.
W tamtym roku wszystko było dobrze a teraz już nie wiem gdzie szukać. Wymieniane były uszczelniacze na pd ale jak napisałem wcześniej po ich wymianie spalanie na postoju wzrosło. Może synchronizacje jeszcze przestawić ale w którą stronę?