Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By maxoff77 -  01 lut 2012, 16:25
 -------
#61414
muszę przyznać że przy -21 na nowych świeczkach i ponad czteroletniej baterii całkiem przyzwoicie, świeczki grzeje 3-4 sekundy i pali bez problemu od strzała, potelepie tak z 2-3 sekundy i chodzi dalej równiutko. a jak tam u kolegów?
Awatar użytkownika
By leszek158 -  01 lut 2012, 16:34
 lubelskie
#61415
Przy -19 na dworze, pali od pierwszego strzału.
Ha, ha, bo w ogrzewanym garażyku :D
a na poważnie, to dodatkowo też po pracy lub 24 h na zewnątrz-grzeję świece 2-3 razy i odpala bez problemu nie telepiąc.
By piter_ldz -  01 lut 2012, 17:03
 łódzkie
#61418
wymienione aku na nowy - stary byl od nowosci i sam go troche uwalilem jak navi rozladowala go do konca ... juz nie odzyskal swoich wlasciwosci. W przeciwnym wypadku sluzylby z pewnoscia nadal bo w ubieglym roku odpalal przy wiekszych mrozach bez problemu.
Nowy - jak wiadomo Centra Futura 77Ah :)
Awatar użytkownika
By fredric -  01 lut 2012, 17:06
 mazowieckie
#61419
piter_ldz pisze: Nowy - jak wiadomo Centra Futura 77Ah :)
U mnie też siedzi ten aku i to już drugi bo wcześniejszy padł po 2 rozładowaniach i wymieniłem go na gwarancji.
Aku zajebisty i kręci jak szalony nawet przy -20
U mnie w takie mrozy jak zawsze dwa do trzech razy zagrzewam świece aż przekaźnik pyknie i odpala.....wiadomo jak na początku.
By kupszczelisty -  01 lut 2012, 18:28
 wielkopolskie
#61426
Czy kontrolka od świec żarowych świeci się tak długo jak świece żarowe się grzeją? U mnie ta kontrola świec może 2 sekundy. Auto zapala średnio nie tak jak w lecie od strzała, słychać że wał musi wykonać większy obrót. Akumulator to chyba standardowa Varta.
Awatar użytkownika
By K_R_I_S -  01 lut 2012, 19:29
 śląskie
#61438
A u mnie pierwsza w karierze Golfa "ofiara zimowych mrozów".
Standardowy akumulator, który byl od nowości (VARTA 70Ah, 340A) w poniedziałek odmówił współpracy.
Stwierdził prawdopodobnie, że mu za zimno i zostaje w garażu. :wink:

Dlatego został wymieniony na lepszy zamiennik VARTA SILVER DYNAMIC 74Ah, 750A.
http://dobreakumulatory.pl/akumulatory- ... -74ah.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ogromna różnica przy zapalaniu.
Nie ma kręcenia rozrusznikiem, tylko pyk i pali.
BYć może subiektywne odczucie ale jakoś świece też szybciej gasną.
Cena: 390zł i 2 lata gwarancji.
By mich_10 -  01 lut 2012, 20:02
 mazowieckie
#61446
U mnie przy -20 dwa trzy razy zakręci rozrusznikiem aku od nowości jest ten sam varta jak myślicie pora go wymienić?? rok to 05 :o dodam że golfik cały czas jest na zimnie jadę 9 km nawet się dobrze nie zagrzeje i gaszę pózniej tak samo więc dziś wstawiłem go do siostry do ocieplanego garażu
Awatar użytkownika
By Tyson -  01 lut 2012, 22:20
 mazowieckie
#61469
jak robisz takie krótkie odcinki to możesz podpiąć go pod prostownik.
Mój aku z golfa (od nowości) teraz siedzi w transicie, transit pod chmurką i zawsze na noc podłączam prostownik. Programator ustawiony od 3.30 do 7 i zapala. Kiepski ten fabryczny akumulator, nie ma walnięcia!