#68245
Sprawdź czy nie ma białego nalotu na korku od oleju, ewentualnie na włączonym silniku odkręć korek od zbiorniczka i i powąchaj czy nie czuć spalinami. Lub kup specyfik, który pomoże zlokalizować wyciek - dolewa się go do płynu i potem latareczką z ultrafioletem będziesz mógł go znaleźć. Możesz sprawdzić też wszystkie węże i krućce czy dobrze trzymają.
Jeżeli chodzi o mój problem:
Po wymianie korka, przejechałem bezproblemowo około 1000km i ostatnio zapaliła się dioda od wody - zbiorniczek nie był do końca pusty, a po odkręceniu korka płyn wrócił. Więc korek chyba nie rozwiązał całkowicie mojego problemu. Co raz bardziej skłaniam się do problemów z nagrzewnicą - bo ostatni ubytek pojawił sie bo zwiększeniu temp ogrzewania.
Jeżeli chodzi o mój problem:
Po wymianie korka, przejechałem bezproblemowo około 1000km i ostatnio zapaliła się dioda od wody - zbiorniczek nie był do końca pusty, a po odkręceniu korka płyn wrócił. Więc korek chyba nie rozwiązał całkowicie mojego problemu. Co raz bardziej skłaniam się do problemów z nagrzewnicą - bo ostatni ubytek pojawił sie bo zwiększeniu temp ogrzewania.
VW MK5 '06 GT DSG → Kartoteka