Panowie w swoim Golfie V 1.9 TDI 105 koni przebieg niecałe 200 000 km
mam tak że jak ruszam bardzo delikatnie, np 1000 obrotów chwyci na jedynce, i powoli ruszam to tak drży silnik albo i nawet samochód, tak od 1200 obrotów już to mija... nie wygląda mi to na oznakę dwumasu kończącego się, tylko chyba przypadłość tego modelu ?
i mam jeszcze takie pytanie, ile robicie km na pełnym baku do zaświecenia się rezerwy ?
Golf V hatckback jaki ma bak ? 45 litrów ? silnik 1.9 TDI 105 koni.
i jeśli chodzi o wskazówkę od paliwa to raz jest więcej a raz mniej... zależy jak się stanie pod górę, czy z góry...
też tak macie ?
rezerwa się zapala, a po chwili potrafi zgasnąć,
wcześniej miałem passata b5, i z paliwem w baku miałem tak że zawsze była ta sama ilość, nie ważne jak stałem, i rezerwa jak się zapaliła to już nie gasła.. a tutaj to jak na choince raz się pali raz nie
....
I jeszcze takie pytanie jak u was ciągną te silniki ? moje odczucie jest takie że zaczyna jechać od 1500 obrrotów tak do 3000 obrotów, a potem lepiej bieg zrzucić niż go kręcić powyżej 3000 obrotów... bo tak wkręca się niechętnie powyżej tego progu.
mam nadzieję że nie dostanę upomnienia za kilka pytań w jednym poście...
to jeszcze spytam czy można założyć koło jednomasowe do tego szczęścia ? jakby się w przyszłości dwu mass rozleciał... to jedno mas byłby chyba lepszym rozwiązaniem, ponieważ jest bezawaryjny, i można sobie spokojnie cheap tuning zrobić i wtedy nie zepsuje się nic z okolic skrzyni