Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By dark55 -  08 maja 2012, 19:56
 wielkopolskie
#72039
Witam wszystkich jestem tu nowy i prosze o pomoc wymieniłem juz cały rozrzad wszystkie filtry w tym paliwa a auto gasnie podczas jazdy najczesciej jak zrobimy na luz ,gdy hamujemy lub zatrzymujemy sie na skrzyzowaniu po podłaczeniu pod komputer brak błedow zadne kontrolki tez sie nie zapalaja auto postoi trochejak zgasnie i pozniej znow odpala i mozna min jechac mechanik proponuje wymienic mi pompe paliwa gdyz dzis jak mi zgasło okazało sie ze pompa jakby przestała działac co wy na to licze na jakies podpowiedzi .
Ostatnio zmieniony 27 lip 2012, 10:39 przez dark55, łącznie zmieniany 1 raz.
By czesiek -  08 maja 2012, 20:13
 dolnośląskie
#72045
Mielismy taki przypadek. Pompa zostala wymieniona na nowa, podmienilismy obudowe filtra paliwa w ktorej jest zawor i dalej nic. Okazalo sie ze byly zle podlaczone weze do obudowy filtra, ktos zalozyl powrot na zasilanie. Po tym wszystko ok. Ale pompe w baku sprawdz. Masz BKC motor? One dosc czesto na to cierpia. Musisz go pozniej dlugo krecic zanim odpali czy zapala od strzala? Jak pali odrazu to moze byc np masa przy ECU
Ostatnio zmieniony 08 maja 2012, 20:28 przez czesiek, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
By dark55 -  08 maja 2012, 20:25
 wielkopolskie
#72049
fabrycznie był motor BKC tak wychodzi po vin ale najprawdopodobniej z tego co wyczytałem i widze co jest pod maska za granica ktos wymienił silnik został wymieniony na BLS bo mam DPFa a silnik ma korek wlewu oleju po lewej stronie . Na poczatek zaczne od wymiany pompki paliwa teraz mam taka 1KO 919 050 D . Prosze o rady jakiego szukac zamiennika na allegro odpowiedniego do mojego silnika !!!
Awatar użytkownika
By dark55 -  08 maja 2012, 20:58
 wielkopolskie
#72055
co do silnika sprawdzałem powinien byc BKC ale jest BLS bo mam DPF a co do gasniecia to moze byc duzo przyczyn ale czytałem ze winna moze byc pompka paliwa duzo ludzi pisze ze ja wymieniali wiec od czegos musze zaczac .Dzieki za podpowiedzi z chcecia wysłucham cennych rad !!!
By Bolek10 -  09 maja 2012, 17:40
 śląskie
#72123
Witam,
Sprawdź, czy masz prawidłowe połączenie między czujnikiem halla (jest pod podstawą filtra oleju) a sterownikiem (na podszybiu) - (kabelek bodajże trzy pinowy).

Ktoś kiedyś miał problem z przekaźnikiem 460 (pod kokpitem kierowcy) - podobny przypadek.

Poza tym przekaźnik 458 (skrzynka bezpieczników w komorze silnika) - podobny przypadek, podobne objawy.