Volkswagen Golf MK5

Garaż - bolączki mechaniczne, które czasem spotykają nasze Golfy, pytania o płyny eksloatacyjne
przez Weso -  
 -------
#95846
mettenos pisze:
Weso pisze: Naklejka bardzo często odchodzi


:D nie będę się spierał ale trochę lat żyję, sporo olejów się nakupowałem i jeszcze się nie spotkałem z tak odchodzącą naklejką, w każdym bądź razie nie "często"

weso coś mi mówi że pracujesz razem z userem elemenateur który sprzedaje motula :D

ehhh a co ja napisałem 2 posty wyżej? Pracuję w firmie Pro choice, czyli z marcinem (elemenateur). Najpierw wykonaj telefon do firmy Motul http://www.motul.com/pl/pl/contact , następnie oskarżaj. Dla mnie "bardzo często" przy takiej sprzedaży motula to jest kilkanaście sztuk na powiedzmy kilka palet, żebyś nie pomyślał że 2/3 dostawy odpada naklejka.
Awatar użytkownika
przez Gietek vw -  
 pomorskie
#95863
Weso co prawda naklejka nie jest dla mnie żadnym problemem, bo kilka lat temu pracowałem w pewnym zakładzie i widziałem co czasami wyprawiała etykieciarka 8) . Ten numer o którym piszesz to nic innego jak kolejność "zjazdu" bańki z taśmy oraz zmiana, która wyprodrukowała dany produkt. Bardziej martwi mnie czy olej jest orginalny, bo w naszym pięknym kraju ostatnio dużo cudów się zdarza i zastanawiam się czy przypadkiem ktoś Wam jakiejś niespodzianki nie podrzucił :? . Jeszcze nie spotkałem się aby ktoś miał jakieś wątpliwości co do orginalności oleju, więc dlatego wybrałem Wasz sklep i mam nadzieję, że słabo doklejona etykieta nie wpłynie na żywotność silnika :)
Ps: Wysyłka co prawda dotarła, szkoda tylko, że zapomnieliście dołożyć gratisowego płynu do spryskiwaczy :wink:
Awatar użytkownika
przez Mettenoos -  
 pomorskie
#95876
Weso pisze: Najpierw wykonaj telefon do firmy Motul następnie oskarżaj. .


chłopie wyluzuj, nie przypominam sobie żebym kogokolwiek oskarżał, wyrażam swoje zdanie i tyle, strasznie nerwowi jesteście w tym Szczecinie

Weso pisze:żebyś nie pomyślał że 2/3 dostawy odpada naklejka.


jestem człowiekiem myślącym więc nie myślę :D
przez Weso -  
 -------
#95894
Gietek vw pisze:Weso co prawda naklejka nie jest dla mnie żadnym problemem, bo kilka lat temu pracowałem w pewnym zakładzie i widziałem co czasami wyprawiała etykieciarka 8) . Ten numer o którym piszesz to nic innego jak kolejność "zjazdu" bańki z taśmy oraz zmiana, która wyprodrukowała dany produkt. Bardziej martwi mnie czy olej jest orginalny, bo w naszym pięknym kraju ostatnio dużo cudów się zdarza i zastanawiam się czy przypadkiem ktoś Wam jakiejś niespodzianki nie podrzucił :? . Jeszcze nie spotkałem się aby ktoś miał jakieś wątpliwości co do orginalności oleju, więc dlatego wybrałem Wasz sklep i mam nadzieję, że słabo doklejona etykieta nie wpłynie na żywotność silnika :)
Ps: Wysyłka co prawda dotarła, szkoda tylko, że zapomnieliście dołożyć gratisowego płynu do spryskiwaczy :wink:


kolego to nie kolejności "zjazdu" bańki z taśmy tylko numer kadzi i na jej podstawie możesz sprawdzić wszystko na temat danej bańki

Jeszcze do kolegi mettenos sam wyżej pokazałeś certyfikat repsola, tak się składa że posiadamy taki certyfikat z Motula, Millersa i Amsoila. Czy teraz jesteśmy wiarygodnym źródłem??? Olej przyjeżdża do nas od oficjalnego dystrybutora firmy
MATA
UL GÓRNA 5
71-220 BEZRZECZE – KIERUNEK DOBRA SZCZECIŃSKAPhone: +48 91 439 20 23
Email: ma-ta@motulpolska.pl

Zawsze można wykonać do nich telefon i wszsytko powiedzą na temat danej bańki:)

Ps. Nie należymy do ludzi nerwowych:), po prostu jeżeli ktoś sugeruje, że ktoś zrobił nam babola staramy się to wytłumaczyć.

Pozdrawiam
przez Sylwestro -  
 -------
#96064
Total Quartz Ineo Long life 5W-30 z normą 504/507 zalałem do gofra zrobiłem na nim coś około 4 tys km i jestem zaskoczony bo ubywa mi go tak jak i olej poprzedniej marki 5W-40 z normą 505.01 czyli około 100 ml /1000 km a może nawet ciutę więcej.Nie jest to oczywiście dużo jak na silnik PD :D Ale jestem delikatnie rozczarowany bo w wiekszosći przypadkow po zalaniu silnika w/w olejem ubytek znika :D Zastanawiam się czy w moim przypadku mogła sie do tego przyczynić zmiana lepkości oleju z 40 na 30 :?: Ma to wogole jakis wpływ :?:
przez bolsfanwk -  
 -------
#96577
Witam,

Panowie czytam te wszystkie posty na temat wymiany oleju, tego że wam ubywa itp..
i normalnie ręce opadają.

Skoro ktoś pisze że jeździ na oleju np Castrol i mu od wymiany do wymiany dużo ubywa
a teraz przeszedł na olej Motul i mu przestało ubywać,
to jak na moje racjonalne podejście sprawa jest prosta,
Gęstszy olej mniej ubywa, i teoretycznie gorzej smaruje silnik !!!

wlejcie sobie moto doktorka i zobaczycie że wogóle wam przestanie ubywać hehe
Generalnie to każde auto nawet nowe z salonu spala określoną ilość
oleju, co związane jest też ze stanem technicznym auta, tym ile turbina połyka, czy poprostu cieknie z czegoś...

Teraz moje pytanie,
mam Golfa V 1.9 TDI 105 koni, 2004 rok, przebieg 200 000 km,
z tego co pisze na karteczce olej jaki był w tym aucie stosowany to Castrol 5W40,
i czy kupić dalej tego Castrola ? ale z tego co widzę to są dwa rodzaje
Mamy do wyboru Castrol Magnatec http://allegro.pl/olej-castrol-magnatec ... 51175.html
oraz Castrol Edge http://allegro.pl/castrol-edge-fst-5w-4 ... 80814.html
czy kupić sobie olej MOTUL,
ale to mi się całkowicie nie podoba, ponieważ piszą że Motul nadaje się zarówno do benzyny jak i do diesla,
także robią z niego uniwersalne Gów**, bo benzyna a diesel to różnica jest, to jakim cudem olej może być idealny do obu jednostek ? to nie czasy komuny w której jeden miał dużego fiata benzyne, a drugi miał ursusa c330 i wszyscy lali ten sam olej, i działało idealnie nie psuło sie :)
przez Mario V -  
 pomorskie
#96583
bolsfanwk pisze:Witam,

Panowie czytam te wszystkie posty na temat wymiany oleju, tego że wam ubywa itp..
i normalnie ręce opadają.

Skoro ktoś pisze że jeździ na oleju np Castrol i mu od wymiany do wymiany dużo ubywa
a teraz przeszedł na olej Motul i mu przestało ubywać,
to jak na moje racjonalne podejście sprawa jest prosta,
Gęstszy olej mniej ubywa, i teoretycznie gorzej smaruje silnik !!!

wlejcie sobie moto doktorka i zobaczycie że wogóle wam przestanie ubywać hehe
Generalnie to każde auto nawet nowe z salonu spala określoną ilość
oleju, co związane jest też ze stanem technicznym auta, tym ile turbina połyka, czy poprostu cieknie z czegoś...

Teraz moje pytanie,
mam Golfa V 1.9 TDI 105 koni, 2004 rok, przebieg 200 000 km,
z tego co pisze na karteczce olej jaki był w tym aucie stosowany to Castrol 5W40,
i czy kupić dalej tego Castrola ? ale z tego co widzę to są dwa rodzaje
Mamy do wyboru Castrol Magnatec http://allegro.pl/olej-castrol-magnatec ... 51175.html
oraz Castrol Edge http://allegro.pl/castrol-edge-fst-5w-4 ... 80814.html
czy kupić sobie olej MOTUL,
ale to mi się całkowicie nie podoba, ponieważ piszą że Motul nadaje się zarówno do benzyny jak i do diesla,
także robią z niego uniwersalne Gów**, bo benzyna a diesel to różnica jest, to jakim cudem olej może być idealny do obu jednostek ? to nie czasy komuny w której jeden miał dużego fiata benzyne, a drugi miał ursusa c330 i wszyscy lali ten sam olej, i działało idealnie nie psuło sie :)


widzę ze ekspertem już jesteś w dziedzinie mechaniki i oleju
wiec polecam z biedronki rzepakowy będzie dla ciebie najlepszy :lol:

Ps a jeśli czytasz wcześniejsze posty to czytaj ze zrozumieniem zazwyczaj ludzie przechodzili z castrola na motula o tej samej specyfikacji
Awatar użytkownika
przez Mettenoos -  
 pomorskie
#96623
bolsfanwk pisze:dobra nie ważne nie chce mi się dyskutować,


taki spec z ciebie a pytasz o tak podstawowe rzeczy :D ten olej nadaje się do twojego klekota /norma 505.01/ jak i to benzyniaka /norma 502.00/


unseen pisze:Jak nie masz filtra DPF to lej.


w tym roczniku nie było nigdy DPF
bolsfanwk pisze:
mam Golfa V 1.9 TDI 105 koni, 2004 rok, przebieg 200 000 km,
  • 1
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 114