Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By Art'ek -  26 maja 2012, 11:28
 -------
#73602
Dzis jadac na Nyse poszlo mi turbo :( :cry: kod silnika bkc
teraz pytanie kto z was to przerabial??
moze ktos z was ma turbo do tego modelu na sprzedaz w naprawde dobrym stanie??
moze orientuje sie ktos jezeli bym zmienial na turbo z arl co potrzebuje
czy bez programu odczuwalna bedzie roznica??
tak naprawde juz za lawete z a4 do domu placilem uhuhuhu :cry:
moze ktos doradzi jak najlepiej to ogarnac??
By krisv -  29 maja 2012, 14:13
 mazowieckie
#73919
Turbinka
BKC BXE BLS itp to te same turbiny tylko czasem byla pakowana KKK lub Garretowska
130 ASZ
150 ARL

Czy regenerowana brać czy używkę tego nigdy nie wiesz na co trafisz, przy ori mapie nie powinno być wyczuwalnej różnicy może być może nawet ciut bardziej ospały przy mocniejszych turbinkach.

Przy ASZ i ARL byś musiał przerabiać flansze idącą w rurze wydechowe oryginalnie masz wydech spięty na obejmę metalowa, a tak musisz flansze dospawać pod trzy śruby które by się wydechu trzymały.

Wybór należy do ciebie i tez kwestia czy chcesz iść w moc czy tez nie.
By Art'ek -  29 maja 2012, 19:35
 -------
#73942
Krisv dzieki za odpowiedz
orientujesz sie moze jak po vinie spr jaka mam turbine?? bo ja juz w aso nie pracuje a odpowiedz od znajomego co ogladal to brzmiala bord cos juz olalem dopytywanie;/ chodzi mi o to czy mam garetta czy kkk czy to nie ma znaczenia teraz ?? czy lepiej kupic to co bylo??
By marmi m -  29 maja 2012, 21:20
 śląskie
#73951
Art'ek pisze:Krisv dzieki za odpowiedz
orientujesz sie moze jak po vinie spr jaka mam turbine?? bo ja juz w aso nie pracuje a odpowiedz od znajomego co ogladal to brzmiala bord
w etce jak dasz szukanie po vinie to wyskakuje co masz w aucie...

Jesli mówił borg wagner to jest pełna nazwa borg wagner kkk, możesz zakładać kkk możesz garetta różnicy nie ma...
By krisv -  30 maja 2012, 9:35
 mazowieckie
#73992
Dokładnie a co do tego są różne zdanie jedni twierdzą że KKK lepsze a inni że tylko Garretowska :P
W moim 1,9 BKC Padla KKK a teraz siedzi KKK od ASZta:)

Pszczolek ma ARLa od Garreta :P
By Art'ek -  30 maja 2012, 16:59
 -------
#74014
marni m w takim razie gdzie moge i kiedy odebrac ta twoja turbine??

Edit:
napewno z nia wszystko ok?? czytam ze wczesniej miales problemy z ladowaniem cis ??
ma 130 tys nalatane?? bo teraz czytam ze kupiles auto z przebiegiem 150 z czyms i pozniej zmieniales na nowa??
zadnych luzów i przecieków oleju nie ma???
By marmi m -  30 maja 2012, 17:51
 śląskie
#74015
130 bo w aso na gwarancji wczesniej było juz raz turbo wymieniane, po co nie wiem...

Mechanik twierdził że są problemy z ładowaniem i pompkami, dopiero Aligator obalił tą teorię, powodem okazały się coś tam w silniku co nie otwierało zaworów do końca.... nie wiem nawet co dokładnie...

A ponieważ znajomy załatwił mi nową turbinkę w super cenie to i tak kupiłem i wymieniłem, podobnie jak pompki...
By Art'ek -  31 maja 2012, 21:23
 -------
#74098
220 tys 8)
w drodze na zlot na Nysie :cry:
pelno dymu :cry: olej kapiacy z wydechu :cry:
laweta na l4 :cry: tyle kasy :cry:
mechanik wczoraj nie umial jej wyjac bo byla cala popekana i musial uzyc mlota i poszla w mak :cry:
czy cos jeszcze bede musiec poczyscic??
katalizator bedzie wyciety wreszcie
no i cos ze swiecami mu na wyskoczylo 1; 2 i 4 :cry:
By gregk -  31 maja 2012, 21:54
 pomorskie
#74099
Świece zawsze przed zima możesz wymienić.żeby kosztów nie robić teraz. Jakie miałeś objawy wcześniej,dużo oleju wciągała turbina? Bo przecież z dnia na dzień nie pada!
By krisv -  31 maja 2012, 21:59
 mazowieckie
#74101
gregk pisze:Świece zawsze przed zima możesz wymienić.żeby kosztów nie robić teraz. Jakie miałeś objawy wcześniej,dużo oleju wciągała turbina? Bo przecież z dnia na dzień nie pada!
Mi akurat z dnia na dzień padła :P
Świecę na zimę załatw, a katalizator może zostać wystarczy ze jak już jak nowa suszarka będzie siedzieć gdzieś na odludziu pośmigać aby się olej wypalił :)
By Art'ek -  31 maja 2012, 22:08
 -------
#74102
nie wciagala oleju
ost stal tydzien i tylko wyjezdzalem i wjezdzalem do garazu - byla pelna korekta lakieru i przygotowanie auta na nyse :cry:
predkosc okolo 120 :cry:
By krisv -  01 cze 2012, 10:04
 mazowieckie
#74147
Art'ek pisze:nie wciagala oleju
ost stal tydzien i tylko wyjezdzalem i wjezdzalem do garazu - byla pelna korekta lakieru i przygotowanie auta na nyse :cry:
predkosc okolo 120 :cry:
Nie łam się miałem podobnie też zero objawów :P i pewnie dnia powiedziała time to say good bye :) u mnie akurat na ośce pękła i wirniki odpadły :O:O i nie padło podczas pałowania tylko śmigałem po mieście i na neste zajechałem ( ja nie gaszę silnika na neste bo mam wszystko pod ręką i ze względu na turbinkę :twisted: ) i powoli ruszam i nagle chmura dymu za mną :O i koniec , powoli do domku dojechałem bo już nie chciałem nikogo angażować. Nie ma to jak SDI oczywiście cała oliwę z silnika pochłoną ale byłem raptem 3 min od domu :P
By titto -  02 cze 2012, 7:43
 -------
#74209
Przy nowej turbawce warto chyba dać nowy IC.
Słyszałem o naprawie auta, wszystko ślicznie pompuje, przegazowka jeszcze na warsztacie i jakiś kawałek z układu niszczy wirnik w nowej turbinie...
Ja przy wymianie założyłem garreta i jest jak narazie ok.

Koszt IC nie wielki a spokojnie jeździsz.

Pozdrawiam,
Titto