czernsmolista pisze:Hmm spalanie na biegu jałowym na poziomie start z 1l na h i spadanie do 0.7 czasami 0.6 na godzine oznacza zużyty wałek przy synchro stałym -1.5 silnik bls. Bo czytam i nie kumam. Spalona świeca np ja mam na 4 chyba cylindrze może podnośić chwilowe spalanie na biegu jałowym? 0.5 na h nigdy u siebie nie widziałem a kolega w passerati 2.0 z 2008 roku ma na postoju 0.5 albo i 0.4 na godzine. Z klimą w lecie pod obciążeniem mam 1l na godzine.
jesli tak piszesz to pewnie u mnie jest cos nie halo z tym walkiem . Mi spalanie najczesciej trzyma sie w poziomie 0.7 z wlaczona klima , ale dzisiaj przykladowo podczas drgawek na biegu jalowym podskakiwalo do 0.8-0.9 ,a czasem nawet do 1 l . Teraz badz tu madrym i powiedz co sie dzieje . Dzis sprawdzalem z Krzyskiem u niego pod garazem i przeplywka moja nawet pokazuje wartosc 400 + i ta wartosc sie zmienia , wiec nie przechodzi w tryb serwisowy .
Normalnie powinno oscylowac w okolicach 250-255 jak jest nowa .Co sie dzieje to nie mam najmniejszego pojecia. Ktoś wie co maja znaczyć takie wysokie wskazania przeplywki ? Zdaje mi sie , ze po sciagnieciu wtyczki lepiej pracuje i mniej go telepie . Obstawiam te uszczelniacze pompek bo w sumie od tego mi sie wszystko zaczelo .
Edit.
Doczytalem , ze za wysokie wskazania przeplywki to wina EGR-u a mam zaslepionego wiec mysle ze pozostanie sprawdzenie pompek i uszczelniaczy w sobote .