#76187
ogólnie przyjmuje sie tak ze jak jest bip jest na sporym minusie to zazwyczaj ozanacza problem z mala iloscia paliwa. Natomiast dodatni wskazuje na zuzycie mechaniczne pomki
GOLF V 1.9TDI BXE++ 174KM/382NM
1627697
1627697
równie dobrze może mieć 60 czy 80 i również będzie dobrze i będzie pracował i przez 10 lat albo i więcejpszczolek pisze:Sprawdz bipy pompek na kanale 23 powinny oscylowac miedzy -30 +30
pszczolek pisze:ogólnie przyjmuje sie tak ze jak jest bip jest na sporym minusie to zazwyczaj ozanacza problem z mala iloscia paliwa. Natomiast dodatni wskazuje na zuzycie mechaniczne pomki
Co do tej wypowiedzi to sie nie mylemylisz 023 z 013, BIP-y to przepływ impulsu elektromagnetycznego, jakość wiązek, prędkość otwarcia itp... a ilośc paliwa na dany tłok to 013
to są wartości graniczne, kiedyś miałem B5 AJM, dziś jeździ dalej w innych rękach i cały czas ma BIP na poziomie +/- 60/80 i jeździ jak najbardziej prawidłowopszczolek pisze: W 2.0TDI poprawny bip ma większe widełki.
no tak, ale dopóki auto jeździ w miarę prawidłowo to tutaj zawsze jest zeropszczolek pisze:
Jeszcze dodatkowo mozemy przeleciec przez kanal 18.Wszystkie wartosci w okienkach powinny byc zerami
to jest nie zrozumiałe, sam podnosi obroty na jałowym? Jesli tak to nie jest to zdrowy objawhubson77 pisze: a jak się toczę, np kilka metrów przed skrzyżowaniem, to 950..
to jest górna granica normy, ja bym obniżył do 900 rpmpszczolek pisze:Strasznie wysokie obroty na ciepłym..
dokładnie wygląda to tak, że jak jadę i wyrzucę na luz, to obroty silnika wynoszą 950 natomiast jak się zatrzymam, to spadają do 850 a czasem do 800. (kiedyś spadały tylko do 850)mettenos pisze:to jest nie zrozumiałe, sam podnosi obroty na jałowym? Jesli tak to nie jest to zdrowy objaw
800 rpm na jałowym zdaje się być wartością za niską
Wiem, że 4-ty jest niezadawajalący, lecz jeśli auto jeździ OK, nie kopci ma moc tylko od czasu do czasu nie ma ochoty odpalić w normalnym cyklu, oczywiście rzadko ale jednak, to kwalfikuje pompke odrazu do wymiany..????pszczolek pisze: Co do bipów (dla mnie one mowią najwiecej o wtrysku) wartości dla mnie graniczne, które nie powinny byc przekroczone to -60 - 60
-30 - 30 To juz jest ekstra
Nie wiem jak to jest w BKC ale.....nie wiem, ale wg sterownika mój 1.9 BRU oraz aktualny BLS mają +/- 150, wiadomo to są wartości graniczne, kiedyś miałem B5 AJM, dziś jeździ dalej w innych rękach i cały czas ma BIP na poziomie +/- 60/80 i jeździ jak najbardziej prawidłowo
na jakiej podstawie to stwierdził?Powiedział, że czwarty pompowtrysk przelewa
w pierwszej kolejności bym to uczyniłWymiana oringów na owym pompowtrysku zmieni coś???