Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By mmx166 -  14 kwie 2018, 0:07
 małopolskie
#263963
Mettenoos pisze:
04 mar 2018, 8:53
Mar_vin pisze:
04 mar 2018, 8:16
U mnie drgawki powoduje dwumasa bo ją lekko słychać na wolnych obrotach
jak wymienisz to to daj znać :P , dwumasa nie powoduje wahań obrotów, to że ją słychać to nie znaczy że przez nią silnik telepie, sam wymieniałem w BRU i nic w telepaniu to nie zmieniło
To od czego to "telepanie" jest? Od poduszek silnika? Czy podartego walka? CR ma takie same wady?
Awatar użytkownika
By Mar_vin -  05 maja 2018, 18:36
 kujawsko-pomorskie
#264580
Mettenoos pisze:
Mar_vin pisze:
04 mar 2018, 8:16
U mnie drgawki powoduje dwumasa bo ją lekko słychać na wolnych obrotach
jak wymienisz to to daj znać Obrazek , dwumasa nie powoduje wahań obrotów, to że ją słychać to nie znaczy że przez nią silnik telepie, sam wymieniałem w BRU i nic w telepaniu to nie zmieniło
Dwumas zrobiony wraz z wysprzeglikiem i uszczelniaczem wału drgawki ustąpiłyObrazek ale zaczął się problem z wrzuceniem trzeciego biegu jak nie urok to sraczkaObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
By Mettenoos -  05 maja 2018, 21:51
 pomorskie
#264584
Mar_vin pisze:
05 maja 2018, 18:36
Dwumas zrobiony wraz z wysprzeglikiem i uszczelniaczem wału drgawki ustąpiły
to się ciesz bo ja znam kilka przypadków gdzie obroty biegu jałowego się nie zmieniły po wymianie 2masy, w tym w moim Mk5

jakbyś jeszcze pokazał minutowy log statyczny
Awatar użytkownika
By Mar_vin -  05 maja 2018, 22:00
 kujawsko-pomorskie
#264592
Mettenoos pisze:
Mar_vin pisze:
05 maja 2018, 18:36
Dwumas zrobiony wraz z wysprzeglikiem i uszczelniaczem wału drgawki ustąpiły
to się ciesz bo ja znam kilka przypadków gdzie obroty biegu jałowego się nie zmieniły po wymianie 2masy, w tym w moim Mk5

jakbyś jeszcze pokazał minutowy log statyczny
Sorry ale nie mam vcds tylko odeleven nie zrobię logów, może ciesze się zbyt wcześnie ale nic się nie dzieje oby tak zostałoObrazek

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka



Dodano po 1 minucie 10 sekundach:
Mar_vin pisze:
Mettenoos pisze:
Mar_vin pisze:
05 maja 2018, 18:36
Dwumas zrobiony wraz z wysprzeglikiem i uszczelniaczem wału drgawki ustąpiły
to się ciesz bo ja znam kilka przypadków gdzie obroty biegu jałowego się nie zmieniły po wymianie 2masy, w tym w moim Mk5

jakbyś jeszcze pokazał minutowy log statyczny
Sorry ale nie mam vcds tylko odeleven nie zrobię logów, może ciesze się zbyt wcześnie ale nic się nie dzieje oby tak zostałoObrazek

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Jeszcze jedno jeśli chodzi o obroty to nie skaczą

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
By Mar_vin -  06 maja 2018, 7:35
 kujawsko-pomorskie
#264598
ciaplo1 pisze:A czy masz wyczuwalny luz jadąc np. na pierwszym czy drugim biegu(akurat najlepiej wyczuć ) dodając i ujmując gazu. Jakby luz na półosi.
Nie mam luzu problem z biegami zaczął się po wymianie sprzęgła do tego pali mi się cały czas wstecznyObrazek temat jest rozpoczęty w dziale dwumasy.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

By Breeg1 -  16 maja 2018, 22:22
 wielkopolskie
#264891
Witam mam pewien problem z golfem gdy go kupilem 1 dzien po zakupie padly uszczelniacze pompowtryskow palil na 3 cylindry kopcil mega na szaro. Ok zostaly wymienione auto jezdzilo miesiac i nic sie nie dzialo zero drgawek odpalal dobrze pozniej zaczely sie jaja auto niechcialo odpalac trzyba bylo krecic ok minute zeby odpalil i pozniej pracowal na 3 cylindry przez chwile pozniej wszystko bylo w normie oprocz drgawek na postoju np przy zatrzymaniu sie na swiatlach
Pompowtryski byly regenerowane w Boshu, dwumas kompletny regenerowany , pompa vacum wymieniona nie lapie lewego powietrza nie zapowietrza sie. pompa w baku ok.
Teraz od 2 tygodni wszystko wrocilo do normy miedzy czasie dostal plukanke bezposrednio do wtryskow z pominieciem filtra paliwa LM. Ale drgawki nadal sa.
Auto odpala dobrze bledow brak.

Ostatnio czyscilem EGR ,klape gaszaca i ogolnie caly dolot oprocz kolektora i po kilku dniach znow jest syf olej wycieka z grzybka egr i dosyc sporo oleju tam wszedzie . Wydaje mi sie ze auto ma zbyt duze cisnienie w skrzyni korbowej odkrece korek leci dym odepne odme leci dym wyciagne bagnet leci dym. Moj mechanik twierdzi ze to normalne bo walek pracuje popychacze itd ale to chyba troche za mocno nawet na sluch slychac ze to chyba troche za duze cisnienie .

Korekty ma dobre ok 0,4 0,3 na kazdym cyl.
Synchro / Zaplon ustawiony na -1.0 nic nie zmienialem
Tak poza tym troche mi oleju ubywa ale nie widze zeby go przepalal nie kopci na niebiesko czasem jakis dymek czarny pojdzie
Rozrzad ORI VW zakladany ok miesiac temu.
Mechanik tez zamienil mi pompowtryski miejscami moze mi ktos powiedziec czy idzie je na nowo wyregulowac nie majac zagaru bo niestety nie dysponujemy tym przyzadem
Wtyczki pompowtryskow tez ok bo sprawdzal

Kolejny temat na forum o tej tematyce ale naprawde nie znalazlem jeszcze odpowiedzi co gryzie mojego golfa a cos napewno musi byc nie tak ze tak sie dzieje ... :yes2:
Ponizej film jak auto pracuje
https://youtu.be/ospye4QPaXU
By Breeg1 -  17 maja 2018, 22:36
 wielkopolskie
#264925
Ok po wymianie uszczelniacze od pompowtryskow nie były regulowane może to ma wpływ na to co się dzieje a jeszcze 1 sprawa dlaczego z odmy korka i bagnetu tyle dymu idzie to jest normalne ?
Awatar użytkownika
By bOGDAN -  18 maja 2018, 8:20
 dolnośląskie
#264931
"Ok po wymianie uszczelniacze od pompowtryskow nie były regulowane "

lepiej zmień mechanika ..... niestety..... bo brak miernika zegarowego to żadna przeszkoda ......
przedmuchy ze skrzynki korbowej tak ale nie aż takie znaczne , jak pompy były regenerowane ,jak piszesz w Bosch-u ( masz jakiś papier na to ? ) to po uj jakieś płukanki ? zastosuj rady kolegów j/w .
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19