Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By malinex2 -  23 kwie 2016, 16:22
 łódzkie
#225686
jedno mas jak najbardziej moze dawac taki objaw . Jesli pompki masz ok to stawial bym raczej na sprzeglo . Mialem mk4 ARL na big turbo z jednomasem + gwint to efekt telepania byl gorszy niz teraz mialem w mk5 heh u mnie niestety byla to pompka ,ale nasilalo sie to z biegiem czasu i przebiegu wiec musialem to ogarnac .
By malinex2 -  27 kwie 2016, 12:13
 łódzkie
#226131
Niby ludzie zachwalają jednomas , bo jest trwalszy i wgl ... Ja mialem hubryde z VR6 . Moim zdaniem kultura pracy silnika i ogolne wraZenia z jazdy sie troche pogarszaja , ale nie ma mowy o poslizgu sprzegla. Jednak 2 masa te wszystkie drgania i zawirowania dosc skutecznie wylapuje . Zalezy na czym Ci zalezy bo ja teraz tez od 3 lat mam mk5 i mial byc tylko zwykly daily car wiec zalozylem nowy dwumas . Jesli robil bym cos wiecej niz 170 -180 ps to napewno musial by jednomas wpasc + sechs gang .
By Bartas -  27 kwie 2016, 12:16
 kujawsko-pomorskie
#226132
malinex2 pisze:Niby ludzie zachwalają jednomas , bo jest trwalszy i wgl ... Ja mialem hubryde z VR6 . Moim zdaniem kultura pracy silnika i ogolne wraZenia z jazdy sie troche pogarszaja , ale nie ma mowy o poslizgu sprzegla. Jednak 2 masa te wszystkie drgania i zawirowania dosc skutecznie wylapuje . Zalezy na czym Ci zalezy bo ja teraz tez od 3 lat mam mk5 i mial byc tylko zwykly daily car wiec zalozylem nowy dwumas . Jesli robil bym cos wiecej niz 170 -180 ps to napewno musial by jednomas wpasc + sechs gang .
Vr6 inaczej tłumi drgania bo jest do 6 cylindrowca :v, najlepiej wsadzic g60 i obic kevlarem :) i trzyma 450 NM
By malinex2 -  11 maja 2016, 6:14
 łódzkie
#227649
450 nm podobno trzyma sam jednomas na vr6 bebechach . Mialem u siebie 410 podczas strojenia i nie bylo problemu przez 100 tys km i az do sprzedazy . Moim skromnym zdaniem jest roznica miedzy jednomasem jaki by nie byl i 2 masem . U mnie dosc mocno i twardo reagowal na kazda zmiane biegow i delikatnie przytelepalo na jalowym czasem . Byc mozr jestem przeczylony bo mam w kazdym aucie gwint ...
Awatar użytkownika
By morfeusz747 -  16 maja 2016, 21:31
 wielkopolskie
#228285
A-R-T-U-R pisze:Ja zauwazylem ze jak w baku pusto i w przewodach sie konczy paliwo to zatelepie autem :naughty:
Oj potwierdzam to w 100% :ok:
Jak się moco "ciśnie" samochodem to też to zauważyłem, zwłaszcza po ostrym starcie.
By Deloox -  29 maja 2016, 18:36
 warmińsko-mazurskie
#229598
U mnie drgawki pojawiają się przez chwilę po zatrzymaniu. Co ciekawe, gdy samochód zaczyna się toczyć bezwładnie znikają. Tak jakby ECU odbierał sygnał z kół i uruchamiał jakąś procedurę. Próbowałem w trakcie drgawek puszczać hamulec i ewidentnie tak jest.
By zmylna -  09 paź 2016, 18:15
 mazowieckie
#240550
Witam wszystkich :)
U mnie objawy drgawek są dokładnie odwrotne niż u kolegi Deloox.
Drgawki występują na rozgrzanym silniku i tylko jak samochód jest na luzie i się toczy (np. dojeżdżanie do świateł na jałowym). Czuć wtedy, że silnik jakby się "potykał", obroty falowały itp.
Dwumas nówka niczego nie zmienił.
Niedawno pojechałem na diagnostykę i wyszło, że dawka paliwa na biegu jałowym, podczas toczenia się zaczyna skakać.
Co ciekawe dawka stabilizuje się kiedy samochód zatrzymuje się w miejscu.
Byłem już w kilku miejscach i każdy robi wielkie oczy - Panie pierwszy raz widzę coś takiego :/
Jakieś pomysły ?
Awatar użytkownika
By cha -  13 paź 2016, 17:14
 mazowieckie
#240914
W moim przypadku takie oznaki dawał wtrysk dokladnie trzeci. Po regeneracji było ok. Niestety znów pojawiły się drgania i znów podejrzewam wtrysk. Tylko teraz pierwszy. Będę musiał zrobić logi dynamiczne i sprawdzić
Awatar użytkownika
By cha -  13 paź 2016, 21:23
 mazowieckie
#240935
Mettenoos pisze:@cha proponuję wpierw poddać oględzinom wałek rozrządu
Muszę zobaczyć jak za to wszystko się zabrać by sprawdzić. :szok:
W tym roku regenerowałem wtrysk,robiony rozrusznik, nowe opony plus wymiana rozrządu i po pół roku od poprzedniej wymiany czeka kolejna wymiana oleju bo już prawie 15 tyś zrobione. :censored: Zer na koncie już brakuje :sad: Liczę, że do następnego roku nic mi nie siądzie.
By intoxication -  15 paź 2016, 21:23
 małopolskie
#241065
Witam. Mam pytanio problem. Mk v 1.9 bxe + .
Odpalam samochód i na biegu jałowym mam zawsze obroty ok 900 (slychac wyraźnie ze są za wysokie ) . Dopiero jak się silnik rozgrzeje to są w stanie wrócić do normy (ale nie od razu ) . Jak wrzucę na luz to mam je ciągle ok 900 . Dopiero jak się całkiem zatrzymam to po ok2 sekundach wracają do normy . Jest tak za kazdym razem. Na kompie wyszło ze mam problem z zacinajacym się EGR . Czy faktycznie to obstawiacie jako przyczynę ?
Pozdrawiam
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 19