Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By stelmi75 -  04 sie 2017, 18:58
 lubelskie
#255467
Pompki sprawdzone są ok ,wyszedł błąd czujnika paliwa , czasami nie przerywa a czasami tak ,poruszałem tymi przewodami powietrznymi od n75 i tymi do tego czujnika paliwa i jak by przestał przerywać ,czy podciśnienie ma jakiś wpływ na równa pracę silnika .
Awatar użytkownika
By mmx166 -  30 paź 2017, 23:20
 małopolskie
#258295
Witam jestem posiadaczem gofra 5. Mam silnik 1.9 90 km BRU.. zauwazylem ostatnio taki sam problem drgawki/ telepanie. Jestem przed wymiana rozrzadu zakupilem oryginalny vw , jedna swieca zarowa jest siadnieta zakupilem nowa Beru( chyba takie siedza oryginalnie) zauwazylem , ze po wlacZeniu ogrzewania drgawki troche jakby wzrastaja. Panowie co moze byc tego przyczyna ? Pierwszym krokiem bedzie wymiana rozrzadziora i swiecy zarowej, chyba jak jedna padla mozna jedna wymieniac czy zalecane jest 4 od razu? Pozdrawiwm
Awatar użytkownika
By Cimek -  31 paź 2017, 1:19
 opolskie
#258300
U mnie w tym silniku wg vin siedziały NGK.
Zwiększona częstotliwość drgań wiążę się z poborem prądu przez nagrzewnicę, alternator ma więcej roboty. Trzeba będzie logi zrobić, bipy PD, zdiagnozować dwumas (o ile jeszcze jest), skan silnika. To nie jest benzyna, żeby na telepanie świeca była przyczyną drgań.
Awatar użytkownika
By mmx166 -  31 paź 2017, 8:22
 małopolskie
#258303
Co do dwu masy, nie slychac jej / sprzeglo sie nie slizga. By zdiagnozowac pd i bipu, to najlepiej jak juz wymienie spalona swieczke ? Ja dzwonilem do aso vw podalem vin i mowo bosch albo beru. :roll:
By przemq -  29 lis 2017, 16:50
 świętokrzyskie
#259538
Mam taki mały problem z moim bxe. Przy próbie utrzymywania stałych obrotów, silnik lekko poszarpuje i przy jeździe jest to dość odczuwalne(szarpania przenoszą się na karoserie). Na najniższych obrotach i przy przyspieszaniu czy "hamowaniu skrzynią" nie ma żadnego problemu, jedynie przy próbie utrzymanie stałych obrotów silnika, nawet wskazówka na obrotomierzu lekko podskakuje pomiędzy dwoma kreskami. Na biegu jałowym też to występuje od około 1600 obrotów, na minimalnych spokój .
By przemq -  29 lis 2017, 17:31
 świętokrzyskie
#259545
na chwilę obecną nic nie sprawdzałem, wczoraj jak do rodzinki jechałem (około 50kk) to dało mi to we znaki. Myślałem że to wybije na drodze zawieszenie wyłapuje ale nawet na ekspresówce to się działo
By proxx -  29 lis 2017, 17:38
 pomorskie
#259546
Kontrolka silnika się nie zapaliła ?
Może zapłon wypada albo jak kolega wyżej przepływomierz?
Masz efekt czkawki poprzez spadek mocy czy tylko nierównej pracy silnika, która może generować drgania ?
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  29 lis 2017, 17:55
 pomorskie
#259548
poszarpywania w czasie jazdy? w czasie przyśpieszania? Takie zachowanie może powodować albo brak w zasilanie odpowiednią ilością paliwa - zapchany filtr paliwa, nieszczelność i zapowietrzanie układu, podkładki pod pompkami kaput - wówczas błędów nie będzie jedynie logi coś mogłyby pokazać, dynamiczne, status pompek w 018 itp..., także okablowanie pompowtryskiwaczy ale tutaj BIP-y i statusy w 018 powinny dać odpowiedź, statyczne 013 również. Nie sądzę aby przepływomierz generował takie objawy,
By przemq -  29 lis 2017, 18:36
 świętokrzyskie
#259550
poszarpywania w czasie jazdy?

tylko w czasie jazdy na stałych obrotach. Dodam jeszcze że poprzedni właściciel wymieniał te podkładki co są pod pompkami (tak przynajmniej twierdzi i miał na to papier).
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 19