#262604
Ostatnie pytanie jesli chodzi o kat walu, czy nie powinien byc blizszy zera np 0.6?
Jeśli pytasz o synchronizację wałka to zadałem takie pytanie na tym filmiku,jak chcesz to poszukaj w komentarzach,gość odpowiedział że mimo iż pracuje w serwisie i naprawia tam samochody nigdy o takim czymś nie słyszał
000771 - Cylinder 3: rozpoznane wypadanie zapłonów
P0303 - 000 - - - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00110000
Priorytet błędu: 0
Częstość błędu: 4
Przebieg: 190499 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2000.00.00
Czas: 19:01:19
Ramka zamrożona:
Obroty silnika: 882 /min
Prędkość: 0.0 km/h
Obciążenie: 0.0 %
Napięcie: 14.14 V
Dawka paliwa: 1.93 mg/suw
Temperatura: 118.8*C
(bez jednostek): 0.0
18:49:04 Grupa 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.16 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.21 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.00 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.38 mg/suw Injection Quantity Deviation Cyl. 4
18:49:04 Grupa 018: Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4
18:49:04 Grupa 023: Injector Switch Time Deviation
-33.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-24.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-13.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-20.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Ile płaciłeś za całość? Uszczelnienia wymieniał mechanik czy byłeś u "pompiarza" który sprawdził, wymienił uszczelnienia i wyregulował wtryski?
kilka postów wyżej masz zdjęcia z tego co komp wykazał, poza tym jakieś bzdety typu klapa nawiewu czy siłownik lusterkapako pisze: ↑23 mar 2018, 11:48Błędy jakieś masz?
W diselu chyba nie ma czegoś takiego jak wypadanie zapłonów, tak tylko pokazuje komputer, jeżeli się mylę to mnie poprawcie bo jestem amatorem
Może u Ciebie turbo zacina lub jakaś nieszczelność? Sprawdzałeś cokolwiek kompem?
Ja mam taki błąd i zero objawów poza sporadycznym "bujaniem" na biegu jałowym, zapewne wtrysk nie radzi sobie z mała dawką paliwa i stąd te bujanie.
ten błąd w twoim przypadku nie ma związku ze stanem pompek, pomki po logach widać że są w dobrej kondycji, temperatura 118 stopni na statytcznym więc chyba auto było ostro gonione.pako pisze: ↑22 mar 2018, 20:17
Kod: Zaznacz cały000771 - Cylinder 3: rozpoznane wypadanie zapłonów P0303 - 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 4 Przebieg: 190499 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2000.00.00 Czas: 19:01:19 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 882 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 14.14 V Dawka paliwa: 1.93 mg/suw Temperatura: 118.8*C (bez jednostek): 0.0
Nie odłączałem nic, ta "dziura" jest najbardziej widoczna na 1 i drugim biegu, na wyższych trochę mniej, ale jak przycisnę to nie ma problemów z zebraniem się.