#220642
dla ogólnego spalania nie ma znaczenia spalanie na jałowym, synchro na minus to zawsze spalanie niższe
+ większa mocMettenoos pisze:dla ogólnego spalania nie ma znaczenia spalanie na jałowym, synchro na minus to zawsze spalanie niższe
To idąc tym tropem 2/3 posiadaczy 2.0tdi ma do roboty pompki i uszczelniacze . Ponad rok jeździe z przestswionymi obrotami, objawów drgawek brak to chyba nie jest doraźna naprawa. Spalanie w normie.malinex2 pisze: Sory Panowie ale mysle, ze tez macie juz cos nie halo z pompkami. Logi dynamiczne zrobic, a jak nic nie pokaze to dajcie tez pompki do czyszczenia
U mnie walek od nowosci jest na 0 ustawiony. Auto jest teraz zywsze o wiele . Robie nim bardzo duzo km i znam jego mozliwosci. Czuje roznice.Napisalem tylko co bylo u mnie w bkc . Ja mam to juz za soba i od soboty zrobilem nim prawie 1800 km . Po drgawkach ani sladu. PozdrawiamRumak pisze:To idąc tym tropem 2/3 posiadaczy 2.0tdi ma do roboty pompki i uszczelniacze . Ponad rok jeździe z przestswionymi obrotami, objawów drgawek brak to chyba nie jest doraźna naprawa. Spalanie w normie.malinex2 pisze: Sory Panowie ale mysle, ze tez macie juz cos nie halo z pompkami. Logi dynamiczne zrobic, a jak nic nie pokaze to dajcie tez pompki do czyszczenia
Vr6 inaczej tłumi drgania bo jest do 6 cylindrowca :v, najlepiej wsadzic g60 i obic kevlarem i trzyma 450 NMmalinex2 pisze:Niby ludzie zachwalają jednomas , bo jest trwalszy i wgl ... Ja mialem hubryde z VR6 . Moim zdaniem kultura pracy silnika i ogolne wraZenia z jazdy sie troche pogarszaja , ale nie ma mowy o poslizgu sprzegla. Jednak 2 masa te wszystkie drgania i zawirowania dosc skutecznie wylapuje . Zalezy na czym Ci zalezy bo ja teraz tez od 3 lat mam mk5 i mial byc tylko zwykly daily car wiec zalozylem nowy dwumas . Jesli robil bym cos wiecej niz 170 -180 ps to napewno musial by jednomas wpasc + sechs gang .