Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By tygrysek -  09 sty 2008, 23:25
 -------
#7562
U mnie po postoju w korku od razu widaæ ró¿nice :) Generalnie mam dwa miejsca gdzie potrafie staæ po oko³o 10 minut. I w skrócie napisze tak :

Je¶li jade do pracy wcze¶niej Bez Korka to spalanie w mie¶cie na normalnych przystankach na ¶wiat³ach mam 6,3 -6,7 wystarczy ¿e wpadam w te dwa korki i na tym samym dystansie 14 kilometrów wychodzi mi z MFA 7,3-7,7 wiec co¶ w tym jest
Awatar użytkownika
By tygrysek -  09 sty 2008, 23:27
 -------
#7563
team-am pisze:
krz_p pisze:
lisik pisze:Czy komputer uwzglednia stanie w korku? Czesto na parkingu na np pol godziny zostawiam wlaczony na mrozie gdy mam cos zalatwic a ktos siedzi w aucie- czy mozliwe ze to tak zawyza?
komputer uwzglêdnia stanie w korku, nie powinien a¿ tak bardzo rozmijaæ siê z faktycznym spalaniem
a spalanie 10l przy takim stylu je¿d¿enia jak opisa³e¶ to wcale nie jest wysokie
Chyba nie do konca uwzglednia. W moim przypadku stanie w korku wyglada tak:
na kompie spalanie chwilowe 0.5-0.6l natomiast wskazania sredniego spalanie (np przed korkiem 7.0) ro¶nie mniej wiecej co 45s o 0.1 l i nie raz zdarzy³o sie ze wzros³o grubo ponad 10l w samym korku. Gdy juz minê korek i jade normalnym tempem sr spalanie spada co kilka dziesi±tych i po pewnym dystansie wraca do normy

Wed³ug mnie to jest przyczyna nie pokrywania sie u Ciebie spalania i pokonywania malych dystansów na nierozgrzanym silniku
Zgadza sie to co piszesz .... ale jak w³asnie po tym staniu w korku w ci±gu kilku chwil dojedziesz do docelowego miejsca to juz nie spadnie warto¶æ.... ale to by zak³amywa³o w drug± strone :)