Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By bartek1500 -  24 paź 2017, 13:28
 kujawsko-pomorskie
#257975
Cimek pisze:Regeneracja około 700pln, nowy na alle 1300pln zależnie od numeru. To nie wiem czy regeneracja się opłaca. Czasem możesz samemu spróbować wyczyścić.
Dobra, nie o tym temat.
Zgadzam się z Tobą w takim razie, ze lepiej nowy jak cena podobna . Nowy kupić a ten stary w razie W zregenerować na zaś :-) ja osobiście po chipie nie zauważyłem szybszego zapełnienia Dpf . Cały czas tak samo 1 gr - 3 tys km.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  24 paź 2017, 14:08
 pomorskie
#257978
Cimek pisze:
24 paź 2017, 13:13
No to już niedługo zrobi wypad :laugh:
niekoniecznie, ja mam soft z 143ps na 178ps/414 Nm, DPF jest i podobnie jak u kolegi jest bezproblemowy, zależy od stylu jazdy, ja robię trasy 65 km do pracy w jedną stronę

tylko w BLS-ie na 147ps bym się nie odważył mimo wszystko
Awatar użytkownika
By Cimek -  24 paź 2017, 17:45
 opolskie
#257988
Słyszałem też taką opinię, że seryjne graty najbezpieczniej podkręcić do max +30KM.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  24 paź 2017, 19:01
 pomorskie
#257995
Cimek pisze:
24 paź 2017, 17:45
Słyszałem też taką opinię, że seryjne graty najbezpieczniej podkręcić do max +30KM.
Ja w Mk5 BRU 90ps /faktyczne 97ps/ początkowo miałem 148ps ale za mocno kopcił, ostatecznie został dłubnięty na coś około 138ps, mogę się +/- 2 mylić bo to dawno temu było
By Rost -  25 paź 2017, 17:20
 małopolskie
#258032
Jako posiadacz BRU, moge to potwierdzić. W Compsorcie powiedzieli mi własnie 138 koni, czasami 140. Oczywiście twierdzą, że nie ma prawa nic złego dziać się z jednostką.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  06 lis 2017, 17:13
 pomorskie
#258563
@Bandzior2001 dziwna miałeś charakterystykę momentu przed chipowaniem, wszystko z motorem było w najlepszym porządku ?
By Bandzior2001 -  06 lis 2017, 22:50
 śląskie
#258590
Wszystko Oki z silnikiem Her był zaślepiony

Dodano po 1 minucie 2 sekundach:
EGR

Dodano po 8 godzinach 1 minucie 45 sekundach:
Witam Prośba o interpretacje wykresu z hamowni czy jeszcze ktoś może się wypowiedzieć na temat wykresu czy to jest dobrze zarobione :fluff:
Awatar użytkownika
By Cimek -  10 lis 2017, 11:32
 opolskie
#258697
@Bandzior2001 Nie kopci? Wcześniej masz poruszany temat z silnikiem BRU, a to jest to samo, tylko mapa na 90KM a nie 105. Ty masz prawie 150. Na seryjnych gratach bym nie robił takiej mocy.
By Bandzior2001 -  10 lis 2017, 11:53
 śląskie
#258698
Cimek nie kopci gościu zapewniła mnie że auto jest w dobrej kondycji i że jak nie będę katować na zimnym silniku i schładzac turbine regularnie wymieniać olej to nic się nie będzie działo Ale nie znam się na tym i dlatego pytam o opinię czyli twoim zdaniem za mocno :blush:
Awatar użytkownika
By Cimek -  10 lis 2017, 20:20
 opolskie
#258717
@Bandzior2001 Dla turbiny to czy po wirusie czy nie- częsta zmiana tłuściwa, bez pałowania na zimnym i nie gaszenie po dłuższej/ostrzejszej, odpowiedni poziom -wydłuży jej żywność.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  11 lis 2017, 13:01
 pomorskie
#258744
Bandzior2001 pisze:
11 lis 2017, 12:25
Witam czyli waszym zdaniem za bardzo podkrecony mam jechać do gościa żeby poprawił program :?:
to ty musisz czuć i widzieć swoje auto, na podstawie wykresu nie da się jednoznacznie odpowiedzieć bo każde auto jest inne ale dam sobie rękę odciąć, że przy bucie dość kopci z rury, a jak jest w rzeczywistości? Masz JKZ czy DKZ? Jak masz DKZ to może długo nie potrzymać. Ja miałem wykres momentu podobny choć moc 138 ps i sprzęgło się spaliło a wcale nie butowałem bo to nie w mojej naturze
By Bandzior2001 -  11 lis 2017, 22:24
 śląskie
#258752
Witam każdy mówi że musi kopcic Ale nie kopci nić przed modyfikacją kopcił więcej przy opalaniu na zimnym silniku kopcił białym dymem teraz nic nie wiem o co wam chodzi
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 102