Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By sebek1993 -  10 cze 2017, 16:47
 lubelskie
#253102
eitheer pisze:
morfeusz747 pisze:Miał ktoś do czynienia z firmą TuneForce z Poznania? Mają nawet dobrą cenę.
Chipowałem swoje poprzednie polo, cena 800zł wszystko super nie było problemów z autem. Niedługo wybieram się tam z golfem :)


Mam pytanie czy chipował ktoś BLS-a z DPF'em? Jest to duża przeszkoda?
Ja swojego chipowałem rok temu i tak cały czas jeździłem, teraz miałem kasę to wyciągłem dopiero DPFa i jak było tak jest dalej, tylko troszkę przydymia, ale to minimalnie. Także możesz śmiało wycinać :D
Awatar użytkownika
By Kuki -  14 cze 2017, 17:30
 śląskie
#253301
Ja przez ostatni czas tak dostałem z DPF po dupie, że nie chce tego widzieć w aucie :P Fakt faktem, problemy zaczęły się w Marcu - od dziś już go nie ma na pokładzie ;-)
Awatar użytkownika
By Niecik -  12 sie 2017, 19:32
 śląskie
#255712
Po 3 latach jezdzenia trendlinem 1.9 BRU lekko ulepszonym (Na ~ 150 km samym programem) i widząc, że praktycznie nic nie dzieje się z tą jednostką zastanawiam się nad zakupem następnej mk5.
Oczywiście w bogatszej wersji wyposazenia i zewnetrznej - i z tego chciałbym już zrobić coś ciekawego.
Do 1.9 jestem przekonany, aczkolwiek chciałbym żeby miała trochę więcej mocy pod maską - celowałbym w 200-250 KM z jakąś ładną kreską Nm.
Jak myślicie, jest sens bawić się w coś takiego - najlepiej kupić od razu z turbem i sprzęgłem do wymiany, bo wiadomo że to seryjne od razu wyleci?
Licze się z kosztami + 10 tyś za samą modyfikacje silnika, ale dla mnie jest to warte tego.
Co o tym myślicie ?
Awatar użytkownika
By Rumak -  14 sie 2017, 10:23
 pomorskie
#255763
Niecik pisze:Po 3 latach jezdzenia trendlinem 1.9 BRU lekko ulepszonym (Na ~ 150 km samym programem) i widząc, że praktycznie nic nie dzieje się z tą jednostką zastanawiam się nad zakupem następnej mk5.
Oczywiście w bogatszej wersji wyposazenia i zewnetrznej - i z tego chciałbym już zrobić coś ciekawego.
Do 1.9 jestem przekonany, aczkolwiek chciałbym żeby miała trochę więcej mocy pod maską - celowałbym w 200-250 KM z jakąś ładną kreską Nm.
Jak myślicie, jest sens bawić się w coś takiego - najlepiej kupić od razu z turbem i sprzęgłem do wymiany, bo wiadomo że to seryjne od razu wyleci?
Licze się z kosztami + 10 tyś za samą modyfikacje silnika, ale dla mnie jest to warte tego.
Co o tym myślicie ?
Dokładnie jak napisał Ramzes. W 2.0 tdi na wtrysku boscha by zrobić ponad 200km potrzebujesz tak naprawdę wydajnej turbiny . Popularna jest suszarka z rodziny GTB na takim turbo plus wydech i seryjnych wtryskach robisz 240km . Jesli mało to wydajniejsze wtryski plus IC bo seryjny max 260km i robi się gorąco.
Awatar użytkownika
By morfeusz747 -  17 sie 2017, 8:06
 wielkopolskie
#255836
Podpowiedzcie mi, bo mam dylemat nad wykonaniem czipa :fluff:
Obecnie mam nakulane 274tys km (BRU) i zastanawiam się czy wykonywać czipa przy takim przebiegu czy lepiej przygotowywać się na zapewne najbliższe wydatki/naprawy?
Na dniach będę robił logi dynamiczne i mam nadzieję, że to mi trochę pomoże.
Awatar użytkownika
By jihaad -  17 sie 2017, 21:31
 dolnośląskie
#255850
Przebieg jest bez znaczenia. Zrób te logi to coś się dowiesz o kondycji silnika.

Ps. mam przeszło 300 kkm i cip w planie, tylko najpierw mocniejsze turbo.
By Dawidek1991 -  31 sie 2017, 10:04
 świętokrzyskie
#256404
Pany miałem przeładowanie turbo na pograniczu notlaufa, sprawdziłem przewody podciśnienia, gruche w koncu wyjąłem i rozebrałem turbo okazuje się, że kierownice nie są zapieczone ale wykorzystując sytuację postanowiłem wsadzić turbo od asz, wywalić kata, wystroić go i od razu wywalić EGR programowo :P Najgorzej się martwię, że na nowym turbo dalej będzie przeładowanie... Na co jeszcze zwrócić uwagę? Potrzebna będzie większa chłodnica oleju? Sprzęgło mam ori :)
Awatar użytkownika
By jihaad -  31 sie 2017, 23:13
 dolnośląskie
#256432
Ja na turbo ASZ mam 155 KM ze względu na DSG. Pewnie wyda jeszcze trochę więcej bez zmiany czegokolwiek innego.
By Philis -  07 paź 2017, 13:46
 kujawsko-pomorskie
#257560
Witam Panowie,

Mam pytanie, bo interesuję się tym tematem - czy można zachipować golf v 2.0 tdi kod silnika bmm, z dpf i skrzynią dsg? Czy silnik nie ma zbyt dużego obciążenia po tym? No i czy z Toruniu lub okolic możecie kogoś polecić? Pozdro!
  • 1
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 102