Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By tygrysek -  03 lut 2008, 0:01
 -------
#7960
gOOlfer pisze:Mam pytanie do osób, które dokona³y modyfikacji. Chodzi mi o uzyskane przyrosty momentu i mocy oraz o to w jaki sposób wp³ynê³o to na spalanie. Kolejna sprawa to zu¿ycie elementów typu sprzêg³o, turbina... czy s± z tym jakie¶ problemy.
S± u nas na Forum ludzie którzy ju¿ zrobili (ja czekam do koñca gwarancji) ale sporo dowiesz sie na
http://forum.tdi-tuning.pl/
Forum pod patronatem Masters Tuning - Specjalizuj±cego sie w chpach do TDI
By Jedi -  03 lut 2008, 0:12
 -------
#7962
jeszcze dorzuce 3 slowa - jak chcesz chipowac to masters tuning ma faktycznie bardzo dobra opinie, natomiast osobiscie nie bardzo polecam ecusoft.
Awatar użytkownika
By tygrysek -  03 lut 2008, 0:32
 -------
#7964
Z daleka te¿ od VTG ... znajomi mieli sytuacje gdzie chciano aplikowaæ "pigu³kê" bez wcze¶niejszego sprawdzenia charakterystyki danego silnika .... takie lekkie podej¶cie do cudzych b±dz co b±dz 70 - 80K z³otych

Co do Masters Tuning same pochlebne opinie
By gOOlfer -  03 lut 2008, 10:02
 -------
#7966
Dziêki za Wasze opinie, poczyta³em równie¿ sporo w±tków na forum Masters'a. Kluczow± spraw± dla ¿ywotn¶ci pojazdu jest to kto robi program oraz odpowiednia eksploatacja co tyczy siê równie¿ pojazdów bez wirusa.

Mam zamiar udaæ siê na rozmowê do firmy CompSport.
Awatar użytkownika
By team-am -  03 lut 2008, 11:02
 łódzkie
#7967
W Twojej okolicy masz do wyboru CompSport lub Aligatora (Katowice). Swoje poprzednie auta robilem w CS i bylem zadowolony, nie bylo sie do czego przyczepic, program dobrze napisany, nie mialem problemow z autem. Co do samego wzmacniania TDI to jestem jak najbardziej na TAK, samochod staje sie o wiele ¿ywszy a przy rozs±dnym u¿ytkowaniu nie bedziesz mial ¿adnych problemów tym bardziej ze firmy ktore wymienilem maja pojecie na ten temat i kiczu nie robia.

Pozdr
Awatar użytkownika
By malydaras -  03 lut 2008, 11:52
 mazowieckie
#7968
Ja te¿ zacz±³em siê trochê interesowaæ tematem i moje przemy¶lenia s± takie:
- program jest dobry dla ludzi co chc± poprawiæ sobie elastyczno¶æ przy wyprzedzaniu dla w³asnego bezpieczeñstwa, jak kto¶ chce ca³y czas zap...aæ na maxa to niech zmieni na auto z du¿ym silnikiem,
- sprê¿arka mo¿e siê wysraæ niezale¿nie od programu, g³ównie z powodu braku smarowania lub przegrzania,
- zu¿ycie paliwa przy normalnej je¼dzie (z lekko wciskanym peda³em gazu) nie powinno siê zmieniæ, przy czêstym dynamicznym przyspieszaniu musi wzrosn±æ bo czym¶ te +30% trzeba nakarmiæ :lol:,
- sprzêg³o i dwumasa nie lubi± du¿ego momentu na niskich obrotach, praktycy w BLS, BKC, BXE przesuwaj± Mmax do 320Nm na obroty oko³o 2500 i podobno nic siê nie dzieje,
- nale¿y przesun±æ limiter obrotów trochê wy¿ej, cz³owiek siê przyzwyczaja do wiêkszego powera i zaczyna dynamiczniej je¼dziæ a czasami zadzia³anie ogranicznika potrafi b.zaskoczyæ :evil:

Te¿ przed koñcem gwarancji jadê do Masters'a na jaki¶ lajtowy programik, tak¿e pro¶ba do Ciebie gOOlfer jak zrobisz to zdaj relacjê ze swojej operacji tuning :D , oczywi¶cie z wykresami itd. chêtnie skorzystam z Twoich do¶wiadczeñ z tym typem silniczka.
Awatar użytkownika
By jabart -  03 lut 2008, 11:55
 -------
#7969
gOOlfer pisze:Dziêki za Wasze opinie, poczyta³em równie¿ sporo w±tków na forum Masters'a. Kluczow± spraw± dla ¿ywotn¶ci pojazdu jest to kto robi program oraz odpowiednia eksploatacja co tyczy siê równie¿ pojazdów bez wirusa.

Mam zamiar udaæ siê na rozmowê do firmy CompSport.
Zgadzam siê z kierunkiem , ch³opaki maj± b.dobre podejscie do klienta, 40ty¶ z ich softem i nic sie nie dzieje
By Jedi -  03 lut 2008, 20:44
 -------
#7972
malydaras pisze:Ja te¿ zacz±³em siê trochê interesowaæ tematem i moje przemy¶lenia s± takie:
- program jest dobry dla ludzi co chc± poprawiæ sobie elastyczno¶æ przy wyprzedzaniu dla w³asnego bezpieczeñstwa, jak kto¶ chce ca³y czas zap...aæ na maxa to niech zmieni na auto z du¿ym silnikiem,
- sprê¿arka mo¿e siê wysraæ niezale¿nie od programu, g³ównie z powodu braku smarowania lub przegrzania,
- zu¿ycie paliwa przy normalnej je¼dzie (z lekko wciskanym peda³em gazu) nie powinno siê zmieniæ, przy czêstym dynamicznym przyspieszaniu musi wzrosn±æ bo czym¶ te +30% trzeba nakarmiæ :lol:,
- sprzêg³o i dwumasa nie lubi± du¿ego momentu na niskich obrotach, praktycy w BLS, BKC, BXE przesuwaj± Mmax do 320Nm na obroty oko³o 2500 i podobno nic siê nie dzieje,
- nale¿y przesun±æ limiter obrotów trochê wy¿ej, cz³owiek siê przyzwyczaja do wiêkszego powera i zaczyna dynamiczniej je¼dziæ a czasami zadzia³anie ogranicznika potrafi b.zaskoczyæ :evil:

Te¿ przed koñcem gwarancji jadê do Masters'a na jaki¶ lajtowy programik, tak¿e pro¶ba do Ciebie gOOlfer jak zrobisz to zdaj relacjê ze swojej operacji tuning :D , oczywi¶cie z wykresami itd. chêtnie skorzystam z Twoich do¶wiadczeñ z tym typem silniczka.

z tym zuzyciem paliwa to sie nie zgodze, nawet przy bardzo delkiatnej jezdzie po chipie bedzie ono wieksze
Awatar użytkownika
By jabart -  03 lut 2008, 21:32
 -------
#7974
Jedi pisze:
malydaras pisze:Ja te¿ zacz±³em siê trochê interesowaæ tematem i moje przemy¶lenia s± takie:
- program jest dobry dla ludzi co chc± poprawiæ sobie elastyczno¶æ przy wyprzedzaniu dla w³asnego bezpieczeñstwa, jak kto¶ chce ca³y czas zap...aæ na maxa to niech zmieni na auto z du¿ym silnikiem,
- sprê¿arka mo¿e siê wysraæ niezale¿nie od programu, g³ównie z powodu braku smarowania lub przegrzania,
- zu¿ycie paliwa przy normalnej je¼dzie (z lekko wciskanym peda³em gazu) nie powinno siê zmieniæ, przy czêstym dynamicznym przyspieszaniu musi wzrosn±æ bo czym¶ te +30% trzeba nakarmiæ :lol:,
- sprzêg³o i dwumasa nie lubi± du¿ego momentu na niskich obrotach, praktycy w BLS, BKC, BXE przesuwaj± Mmax do 320Nm na obroty oko³o 2500 i podobno nic siê nie dzieje,
- nale¿y przesun±æ limiter obrotów trochê wy¿ej, cz³owiek siê przyzwyczaja do wiêkszego powera i zaczyna dynamiczniej je¼dziæ a czasami zadzia³anie ogranicznika potrafi b.zaskoczyæ :evil:

Te¿ przed koñcem gwarancji jadê do Masters'a na jaki¶ lajtowy programik, tak¿e pro¶ba do Ciebie gOOlfer jak zrobisz to zdaj relacjê ze swojej operacji tuning :D , oczywi¶cie z wykresami itd. chêtnie skorzystam z Twoich do¶wiadczeñ z tym typem silniczka.

z tym zuzyciem paliwa to sie nie zgodze, nawet przy bardzo delkiatnej jezdzie po chipie bedzie ono wieksze
przy sta³ej predko¶ci w trasie np 120km/h wyra¼nie u ,mnie spad³o
Awatar użytkownika
By malydaras -  03 lut 2008, 22:07
 mazowieckie
#7975
jabart pisze:
Jedi pisze:
malydaras pisze:- zu¿ycie paliwa przy normalnej je¼dzie (z lekko wciskanym peda³em gazu) nie powinno siê zmieniæ, przy czêstym dynamicznym przyspieszaniu musi wzrosn±æ bo czym¶ te +30% trzeba nakarmiæ :lol:
z tym zuzyciem paliwa to sie nie zgodze, nawet przy bardzo delkiatnej jezdzie po chipie bedzie ono wieksze
przy sta³ej predko¶ci w trasie np 120km/h wyra¼nie u ,mnie spad³o
pewnie ka¿dy z was ma trochê racji, jak bêdê robi³ program to poproszê o wersjê jabarta, zawsze zostanie trochê na piwo :lol: :lol:
By gOOlfer -  03 lut 2008, 22:28
 -------
#7977
Ci±gle siê waham, w zesz³ym roku by³em ju¿ bardzo blisko a jednak odpu¶ci³em. A teraz znowu zbli¿a siê wiosna i wizja powróci³a... :twisted:
Awatar użytkownika
By tygrysek -  03 lut 2008, 22:41
 -------
#7978
Wizja jest jak najbardziej s³uszna :) dobrze dobrany pod "Ciebie" program da Ci sporo radochy wiekszego kopa bez uszczerbku na silniku a i po kieszeni na stacji nie dostaniesz .... no niech mi sie gwara skoñczy :)
Awatar użytkownika
By racepool -  04 lut 2008, 10:29
 -------
#7983
Witam, ja te¿ w³±czam siê do grona :D rozmawia³em ju¿ w sumie z mastersami i zaraz po 1 przegl±dzie zamierzam do nich skoczyæ. Wiruska robiê delikatnego maks 135KM wiêæ my¶le ¿e wszystko bêdzie ok, o efektach na pewno poinformuje :)
Awatar użytkownika
By jabart -  04 lut 2008, 11:54
 -------
#7985
racepool pisze:Witam, ja te¿ w³±czam siê do grona :D rozmawia³em ju¿ w sumie z mastersami i zaraz po 1 przegl±dzie zamierzam do nich skoczyæ. Wiruska robiê delikatnego maks 135KM wiêæ my¶le ¿e wszystko bêdzie ok, o efektach na pewno poinformuje :)
mocy to ty sie maxymalnej nie boj (140KM+ t tak normalnie) tylko zeby program nie dawa³ koksu z do³u
Awatar użytkownika
By racepool -  04 lut 2008, 13:25
 -------
#7986
Baæ siê jej nie boje :D , ale za du¿o mocy nie jest mi zwyczajnie potrzebne. Szybko nie je¿d¿e bo niby jak po mie¶cie, bardziej zale¿y mi na momencie a tego czasami zdecydowanie brakuje..zobaczymy co tam panowie z masters'a wymy¶l±
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 102