#253089
żadna przeszkodaeitheer pisze:
Mam pytanie czy chipował ktoś BLS-a z DPF'em? Jest to duża przeszkoda?
żadna przeszkodaeitheer pisze:
Mam pytanie czy chipował ktoś BLS-a z DPF'em? Jest to duża przeszkoda?
Ja swojego chipowałem rok temu i tak cały czas jeździłem, teraz miałem kasę to wyciągłem dopiero DPFa i jak było tak jest dalej, tylko troszkę przydymia, ale to minimalnie. Także możesz śmiało wycinaćeitheer pisze:Chipowałem swoje poprzednie polo, cena 800zł wszystko super nie było problemów z autem. Niedługo wybieram się tam z golfemmorfeusz747 pisze:Miał ktoś do czynienia z firmą TuneForce z Poznania? Mają nawet dobrą cenę.
Mam pytanie czy chipował ktoś BLS-a z DPF'em? Jest to duża przeszkoda?
Dokładnie jak napisał Ramzes. W 2.0 tdi na wtrysku boscha by zrobić ponad 200km potrzebujesz tak naprawdę wydajnej turbiny . Popularna jest suszarka z rodziny GTB na takim turbo plus wydech i seryjnych wtryskach robisz 240km . Jesli mało to wydajniejsze wtryski plus IC bo seryjny max 260km i robi się gorąco.Niecik pisze:Po 3 latach jezdzenia trendlinem 1.9 BRU lekko ulepszonym (Na ~ 150 km samym programem) i widząc, że praktycznie nic nie dzieje się z tą jednostką zastanawiam się nad zakupem następnej mk5.
Oczywiście w bogatszej wersji wyposazenia i zewnetrznej - i z tego chciałbym już zrobić coś ciekawego.
Do 1.9 jestem przekonany, aczkolwiek chciałbym żeby miała trochę więcej mocy pod maską - celowałbym w 200-250 KM z jakąś ładną kreską Nm.
Jak myślicie, jest sens bawić się w coś takiego - najlepiej kupić od razu z turbem i sprzęgłem do wymiany, bo wiadomo że to seryjne od razu wyleci?
Licze się z kosztami + 10 tyś za samą modyfikacje silnika, ale dla mnie jest to warte tego.
Co o tym myślicie ?