Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
Awatar użytkownika
By Danielo -  18 lis 2012, 13:56
 dolnośląskie
#87154
Gietek vw pisze:Jakim cudem wyszło Ci te 240km :shock: :?
koledze chyba zamiast 1 wbila sie 2 :lol: albo zapomnial dodac ze pompki i turbo nie jest seryjne :mrgreen:
By volf -  19 lis 2012, 23:26
 -------
#87303
seryjny soft nie wyciszy motoru, najlepiej zalej dobry olej z jakimiś nano dodatkami, jeśli jeździsz na jakiś ściekach typu lotos, shell itd to różnica powinna być dość spora chociaż typowego terkotania nie wyciszysz.

Zmiana softu ale nie na seryjny ustabilizuje Ci pracę silnika, wyrówna pracę pompowtrysków oraz polepszy ich reakcję na gaz etc, ogólnie silnik będzie miał równiejszą pracę więc i inny dźwięk, teoretycznie ciszej a na wysokich rpm zapominasz że to TDI. Tylko nie spodziewaj sie kosmosu a juz wogle zapomnij o przegrywaniu softu.
By kojot941 -  23 gru 2012, 17:52
 -------
#89389
WITAM I ODPOWIADAM NA PYTANIE ,OCZYWISCIE ŻE POMPKI I TURBO JEST INNE I WYDECH PRZELOTOWY 3CALE ,POMPKI -BJ ,TURBO Z BMW X5 3L D,I WYMONTOWANĄ PRZEPUSTNICE ,PRZEPŁYWKE ,ZASLEPIONY EGR
By czesiek -  26 gru 2012, 20:47
 dolnośląskie
#89502
2.0 tdi to nie 1.9. W przypadku tego pierwszego to i owszem, natomiast w 1.9 jest slabiutki dół i przeniesienie napedu. Osobiscie nie widzialem w golfie 5 1.9 tdi nawet 200 koni.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  27 gru 2012, 9:50
 pomorskie
#89510
czesiek pisze: Osobiscie nie widzialem w golfie 5 1.9 tdi nawet 200 koni.
a ja widziałem 1.9 PD z ponad 200 końmi, oczywiście osprzęt inny ale baza podstawowa z 1.9 jak skrzynia dają radę
By trzeci5 -  27 gru 2012, 11:18
 śląskie
#89517
napisałeś że widziałeś 1.9 PD ale czy to było MK V z motorem wsadzanym fabrycznie?najmocniejsze BKC jakie wiem że jest to 185 KM i prawie 400Nm
By mwsoft -  27 gru 2012, 11:42
 dolnośląskie
#89520
trzeci5 pisze:napisałeś że widziałeś 1.9 PD ale czy to było MK V z motorem wsadzanym fabrycznie?najmocniejsze BKC jakie wiem że jest to 185 KM i prawie 400Nm
Prawda, czytałem opinie tunerów, że 170KM / ~380Nm to sensowny i bezpieczny max w BKC/BXE/BLS.
Powyżej to strach robić, to nie to co poprzednia generacja PD z MK4. Szczególnie w BXE, któremu korba bokiem wychodzi :lol: :twisted:
By Sylwestro -  27 gru 2012, 20:25
 -------
#89559
unseen pisze:A 2.0 w serii się też podobno sypią na potęgę to gdzie jest prawda?
Jest takie powiedzenie tyle opini ile głow :D Mój tuner twierdzi że bezpieczny max w BKC to 150 kucy i te około 320 niutów bo wyżej to juz układ napedowy i skrzynia cierpi a Koledzy na forum wyciskają wieksze osiągi i też jedzą :D Wszystko zależy od uzytkownika.
By mwsoft -  27 gru 2012, 21:14
 dolnośląskie
#89564
Sylwestro pisze:
unseen pisze:A 2.0 w serii się też podobno sypią na potęgę to gdzie jest prawda?
Jest takie powiedzenie tyle opini ile głow :D Mój tuner twierdzi że bezpieczny max w BKC to 150 kucy i te około 320 niutów bo wyżej to juz układ napedowy i skrzynia cierpi a Koledzy na forum wyciskają wieksze osiągi i też jedzą :D Wszystko zależy od uzytkownika.
Z ciekawości - który tuner? ;) Bo ja myślę o tych 170 na jakimś turbo pokroju ARL + jednomas, ale się jeszcze nie konsultowałem z nikim konkretnym ;)