Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By jimi1920 -  07 paź 2012, 11:50
 -------
#84148
Witam jakis czas temu spotkal mnie problem z przeciekiem wody do oleju w 2.0tdi silnik bkd na ok 1000km musialem dolac 1litr plynu diagnoza byla uszczelka pod glowica lub peknieta glowica po zdemontowaniu glowicy zaobserwowalem poobijane tloki i glowice wglebienia sa dosc liczne i glebokie moze wytlumaczyc mi ktos z kad to moglo sie wziasc i czy moge jeszcze na takich cylindrach jezdzic, moj budrzet jest ograniczony wiec wolal bym uniknac wymiany cylindrow pozdr.
By jimi1920 -  07 paź 2012, 12:08
 -------
#84151
najciekawsze jest to ze sa na wszystkich 4 tlokach moglo to nastapic po przegrzaniu glowicy... glowica i tak idzie do regeneracji zauwazylem przegrzane panewki od walkow rozrzadu przy okazji test szczelnosci i planowanie a tloki moga zostac w takim stanie w jakim sa czy musze wymienic...?
Awatar użytkownika
By grejf -  07 paź 2012, 14:54
 mazowieckie
#84164
jimi1920 pisze:2004 bkd slyszalem ze z tego roku glowice nie byly za bardzo wytrzymale...
tak, bardzo..
Awatar użytkownika
By krz_p -  07 paź 2012, 21:03
 wielkopolskie
#84206
jimi1920 pisze:najciekawsze jest to ze sa na wszystkich 4 tlokach moglo to nastapic po przegrzaniu glowicy
nie mogło, na 100% rozrząd strzelił lub co jest mniej prawdopodobne przeskoczył ale raczej wtedy nie byłoby aż takich efektów
By jimi1920 -  22 paź 2012, 16:59
 -------
#85300
slyszalem ze chlodniczki olejowe lubialy sie psuc i przepuszczaly wode do oleju, najlepiej zaczac od tego jezeli to nie pomoze to dopiero zabierac sie za glowice co o tym myslicie mieliscie takie przypadki...?