#85464
Tak jak w temacie mam problem z czujnikiem G40 w silniku BLS. Wywala błąd i nie pokazuje żadnej wartości, więc padł albo jest problem gdzieś na kablach. Według tej instrukcji zmierzyłem napięcie i co się okazuje po włączeniu zapłonu na pinie 1 wtyczki napięcie jest około 4,96 V a nie takie jak na akumulatorze czyli blisko 13V. Nie jestem pewien czy ta instrukcja jest dla BLSa bo konkretnie jest chyba od bory ale silnik bardzo podobny.
http://img208.imageshack.us/img208/5075/ajm2gy9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
A może w BLS tak jest, że napięcie podawane na czujnik to około 5V?
Gdzie w takim razie szukac przyczyny?
Gdy silnik jest ciepły auto ma problemy z odpalaniem.
http://img208.imageshack.us/img208/5075/ajm2gy9.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
A może w BLS tak jest, że napięcie podawane na czujnik to około 5V?
Gdzie w takim razie szukac przyczyny?
Gdy silnik jest ciepły auto ma problemy z odpalaniem.