Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By Kiler -  09 gru 2012, 20:17
 wielkopolskie
#88539
Może to cokolwiek rozjaśni bo nikt nie wie gdzie szukać przyczyny
dzisiaj odbyłem podróż 160 km w jedną stronę. Z tego ok 100 po autostradzie z prędkością miedzy 160-a 180 i na autostradzie przy takich prędkościach nie działo się absolutnie nic
wystarczyło zjechać za "zwykłe drogi" gdzie prędkości przy leżącym śniegu są dużo niższe i znowu zaczęło - co około 30 km problemy z mocą
Mi już się pomysły kończą . Może macie jakiś pomysł gdzie szukać przyczyn problemu ??
By Kiler -  15 gru 2012, 16:47
 wielkopolskie
#88869
Dzisiaj z kumplem pomęczyliśmy trochę siebie i golfa próbując znaleźć problem . No i tak - po zdjęciu i zaślepieniu 2 wężyków podciśnienia z EGRu + jednego z tej takiej gruszki (fachowo to się nazywa "akumulator podciśnienia" ) turbo "ozywa" już w okolicach 2 tys obrotów i samochód duuużo lepiej zbiera się "od dołu" :D
czy błąd będzie się też pojawiał zobaczymy - we wtorek jadę do zielonej góry to sprawdzę na trasie :D
Niestety w czasie naszych działań urwaliśmy króciec który jest właśnie w tym "akumulatorze podciśnienia" :lol: więc chwilowo ten wężyk tez jest zaślepiony chociaż tak naprawdę nie wiem czy akurat ten jest przyczyną :lol:
Musze kupić taką gruszkę :lol:
pewnie jutro zrobię kolejne logi i wrzucę do oceny
no i jakoś w przyszłym tygodniu muszę rozebrać ten EGR , wyczyścić i zobaczymy co się będzie działo - czy trzeba go wymienić czy czyszczenie pomoże
By Kiler -  30 gru 2012, 20:26
 wielkopolskie
#89777
co prawda dalej EGR czeka na wyczyszczenie i podłączenie podciśnień a gruszka czeka na kupienie i założenie :lol:
ale porobiłem logi na tych trzech zaślepionych przewodach podciśnieniowych

http://vaglog.rtnet.pl/jerzy.kiler_109521.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.rtnet.pl/jerzy.kiler_109519.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.rtnet.pl/jerzy.kiler_109524.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.rtnet.pl/jerzy.kiler_109525.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://vaglog.rtnet.pl/jerzy.kiler_109520.html" onclick="window.open(this.href);return false;

zastanawia mnie log grupy 13 skąd są takie różnice na poszczególnych cylindrach
widać poprawę w stosunku do poprzednich ????
chociaż jeszcze nie jest idealnie
By Kiler -  30 gru 2012, 21:28
 wielkopolskie
#89788
im więcej czytam na temat samego EGR tym intensywniej myślę żeby go wogóle wywalić :lol:
unseen pisze:013 zostaw w spokoju nawet nie żartuj że tu jest coś nie tak bo jest prawie idealnie
wow . nie wiedziałem nawet co to jest ale zastanawiały mnie różnice . jeśli piszesz ze jest idealnie to super - nie ma tematu