#97162
Witam,
Brak mi już siły z moją "piątką".
Opis problemu:
Najczęsciej gdy przycisne lub jadac pod góre zapowietrzy się moja "piątka". Zauwazylem, ze zapowietrza się jedynie kiedy potrzebuje wieksza dawke paliwa lub gdy go wyzej krece.
Wymienilem:
- Wszystkie filtry
- Uszczelniacze na pompowtryskach
- Czujnik walka rozrzadu ( byly problemy z zapaleniem - po wymianie pali normalnie , ale golfik dalej sie zapowietrza wiec tu raczej nie ma nic do rzeczy)
Ze znajomym mechanikiem sprawdzilem pompe paliwowa i wszystko daje jak nalezy. Zostala rozebrana na czesci pierwsze i okazalo sie, byl tam syf, tak jakby kawalek materialu ktory mogl wtrzymywac wiekszy pobor paliwa gdy auto potrzebowalo wiekszej dawki. Pompa wyczyszczona, jak nowa, wszystko elegancko - ale golfik dalej sie zapowietrza.
Czy macie jakies pomysly? Mial ktos podobny problem?
Z góry dziekuje za odpowiedz!
Pozdrawiam
NEROX
Brak mi już siły z moją "piątką".
Opis problemu:
Najczęsciej gdy przycisne lub jadac pod góre zapowietrzy się moja "piątka". Zauwazylem, ze zapowietrza się jedynie kiedy potrzebuje wieksza dawke paliwa lub gdy go wyzej krece.
Wymienilem:
- Wszystkie filtry
- Uszczelniacze na pompowtryskach
- Czujnik walka rozrzadu ( byly problemy z zapaleniem - po wymianie pali normalnie , ale golfik dalej sie zapowietrza wiec tu raczej nie ma nic do rzeczy)
Ze znajomym mechanikiem sprawdzilem pompe paliwowa i wszystko daje jak nalezy. Zostala rozebrana na czesci pierwsze i okazalo sie, byl tam syf, tak jakby kawalek materialu ktory mogl wtrzymywac wiekszy pobor paliwa gdy auto potrzebowalo wiekszej dawki. Pompa wyczyszczona, jak nowa, wszystko elegancko - ale golfik dalej sie zapowietrza.
Czy macie jakies pomysly? Mial ktos podobny problem?
Z góry dziekuje za odpowiedz!
Pozdrawiam
NEROX