Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By volf -  01 maja 2013, 22:05
 -------
#97421
Napisalem jak to zrobic dobrze.
nie wiem gdzie ale ok...

egr nie mam zamiaru wywalać, bo i nie trzeba (przecież można sterować jego pracą). Wywalanie kata znacznie wypływa na EGT i nawet fabryczny dupowóz by nie pogardził lepszymi warunkami pracy, zwłaszcza w upalne lato.

okolice 7 sekund 0-100 czyli osiągi golfa GTD to już przyzwoity wynik, fabryka nie jeździ zwłaszcza że vw nie pozwala na korzystanie z pelengu zakresu. Nie ma to być auto do zapier.... tylko do elastycznego poruszania się. Nie rajcuje mnie ściganie, kręcie bączków, łaźnie bokiem itd. Nie moja wina że drogi mamy jakie mamy a i baranów na nich nie brakuje.

Jakbym chciał zacięcie sportowe celowałbym w coś ala GTI (i też bym poprawiał fabrykę), ale to że smok to przyjrzałbym się silnikom 3 litrowym ze stajni BMW, o ile budżet by pozwolił to nawet nowszym 2L bi turbo które mają trochę więcej ps niż gofry gti. Niestety wszystko kwestia funduszy.