#276179
2.
Panewki Glyco 71-3904 STD 80zł
śruby oryginał vw -15zł /szt
Robocizna 150 zł
+ Olej i filtr
Panewki Glyco 71-3904 STD 80zł
śruby oryginał vw -15zł /szt
Robocizna 150 zł
+ Olej i filtr
1,9 TDI BXE 2007
Konieczne? Imo nie, ale dla świętego spokoju można zajrzeć i rzucić okiem na stan (śruby jednorazowe).OpTi pisze: ↑23 wrz 2019, 14:17Seat córki mojego kolegi z pracy, 1,9 BXE 130k przebieg, rocznik 2010. Wymiany na bierząco co 10-12 k km. Czy odkupując autko konieczna będzie wymiana panewek ? Pytam bo jak narazie nie znalazłem info o problemach z panewkami w tym roczniku. Rozrząd robiony przy 120k a dosłownie 2 tygodnie wstecz miał sprzęgło robione kpl. bo słychać było już dwumasę
Pewnie trochę późno, ale kup uzywkę wał z tłokami i korbowodami z silnika ASZ, albo ARL (najlepiej dół słupka). Jak znajdziesz taki z przebiegiem do 200 tyś, to nawet nie musisz kupować nowych panewek, chyba że chcesz dla świętego spokoju. Te wały miały większe czopy korbowodowe, grubsze korbowody i mocniejsze tłoki. Dodatkowo mialy nie cztery, a osiem przeciwwag. Nigdy więcej nie będziesz musiał sprawdzać panewek.matdur1988 pisze: ↑28 gru 2019, 19:55Cześć . Tez mam problem z tymi panewkami. Mam pytanie czy jesli trzeba bedzie wymienic caly wal to kupic nowy oryginalny, nowy tylko z chin lub uzywka.