Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By dol4r2 -  13 lis 2017, 16:20
 małopolskie
#258821
Witam.
Dzisiaj mechanik zdiagnozował przyczynę dziury w bloku bxe... okazało się ze panewki były w stanie dobrym nie kwalifikowały się do wymiany, przyczyna było pękniecie śruby mocowania panewki, tak wiec trzeba wymieniać panewki +śruby.
By przemq -  14 lis 2017, 14:27
 świętokrzyskie
#258881
Pytanko

byłem u mechanika umówić się na wymianę panewek (dopiero na grudzień mam termin) i mechanik (zna się na robocie) powiedział mi coś takiego że do niektórych 1.9tdi ładowano te felerne pompy olejowe z 2.0tdi i trzeba przy okazji wałek napędzający ową pompę wymienić.

Wie ktoś coś o tym?
Awatar użytkownika
By kukulek88 -  15 lis 2017, 9:34
 dolnośląskie
#258914
Ja jakiś czas temu wymieniałem panewki również w swoim tyle że BLS 2007. W tym modelu silnika również nie ma zamków i przy 260 kk obróciła się panewka. Oczywiście szlifowanie wału itd. o dziwo dziury w bloku nie zrobiło ale facet od remontów wałów oraz głowić mówił że najczęściej remontowane modele to ostatnie wypusty ze względu na słabe materiały (i z reguły przy 200 kk lubią się posypać panewki). Dziwną sprawą w starych były również takie jak by wżery w nich.
By dol4r2 -  23 lis 2017, 20:05
 małopolskie
#259319
Witam.

Czy po przełożeniu rozrządu z starego silnika BXE...(z dziura w bloku) do innego słupka należało by wymienić pasek rozrządu na nowy ? czy nie został on w jakiś sposób uszkodzony? przejechałem na nim zaledwie 10k
By przemq -  23 lis 2017, 20:36
 świętokrzyskie
#259322
osobiście nie ryzykowałbym, nigdy nie wiesz czy tam nie doszło do jakiegoś wewnętrznego uszkodzenia , rozrząd to nie jest jakiś wielki koszt a przy jego zerwaniu można sobie narobić nowych problemów.
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 58