Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By krisv -  26 cze 2013, 11:37
 mazowieckie
#101185
Panowie znajomy sie odezwal iz kupil sobie vw Tourana 2007 BXF , i sie pytal mnie co sadze o tym silniku itp. Powiedzialem ze rzekomo panewki sie wycieraja i korba moze bokiem strzelic. Wiadomo pierwsze reakcja sie przestraszyl, ale powiedzialem zrzuc miske olejowa i sprawdz bo to raptem z 30 zl kosztuje sam klej do miski a pewnosc bedziesz mial czy jest zle badz dobrze. Dzis dzwoni i panewki juz sa na wykonczeniu wiec Potwierdzone 1,9 BXE 105 i 1,9 BXF 90. Dla własnego spokoju zrzuccie miski olejowe i lepiej sprawdzic zwlaszcza te dwa modele.
By furbs -  27 cze 2013, 8:36
 -------
#101253
Czy te odkrycia i ustalenia nie mogły powstać jakieś dwa lata temu, zanim poleciała mi panewka w pierwszym silniku? No już nie będąc tak 'pazernym', to chociaż zanim ten drugi silnik mi zdechł...
Awatar użytkownika
By grejf -  27 cze 2013, 10:57
 mazowieckie
#101266
Kolego trzeba było pytać mechaników silników VAG'a, a nie szympansów w ASO ;) Przed kupnem takiego motoru, lub po 1szej awarii.

W BKC moim 210kkm, panewy bd stan, lecz po modach wymieniam olej + nano, lub olej z nano millers'a co 9kkm i jest ok.
By marmi m -  01 lip 2013, 22:25
 śląskie
#101474
Hmm czyli jednak czuję się zmuszony zrzucić miskę z mojego golfa i obadac jak się mają panewki, szkoda że dopiero co olej wymieniałem...

Silnik BXE prawie ostatni egzemplarz 5-tki, nalatane 182tyś jak dotąd nie były robione panewki bo w historii nie ma o nich słowa...

Jaki jest przykładowy koszt tej zabawy z wymianą, wymieniać będę sam czy poza panewkami i śrubami cos jeszcze trzeba wymieniac??
By krisv -  02 lip 2013, 9:48
 mazowieckie
#101482
W sumie potrzebujesz tylko uszczelniacza do miski olejowej czyli cos kolo 10 zl jak nie mniej. A sama wymiana itp zostala juz przez mnie dokladnie opisana. Wiesz nie tyczy sie to kazdego 1,9 bxe bxf ale przy okazji najlepiej sprawdzic :)
By czesiek -  02 lip 2013, 13:35
 dolnośląskie
#101487
U nas w jednym z dwoch egzemplarzy cos zaczelo stukac w motorze( przebieg 265tys), z czego 170 po sofcie. Narazie zdjeta glowica i nic nie widac, takze zobaczymy co dalej. Motor bxf rok 2006 grudzien. Drugi egzemplarz 170 tys przebiegu z czego 130 po sofcie i jeszcze sie trzyma. Dam znac co wyjdzie. :wink: Jak mozecie dopisujcie jak kraj produkcji na glowicy. Ten co polegl ma germany, ten co jezdzi Poland. Ciekawe czy jest jakas zaleznosc.
By krisv -  03 lip 2013, 14:05
 mazowieckie
#101535
Rzekomo szklanki czy jak to sie zwie nalezy robic przy okolo 200 tys bo inaczej walek sie skonczy :P

A skoro walek juz zniszczony to szklanki rowniez

A skoro sie walek skonczyl to powiedz jaki mial przebieg , bo ostatnio widzialem walek z BXE i przy 80 tys byl juz trupem i mialem porownanie do walka ktory ma 200 tys z BKC i tam ani sladu zużycia
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 58