Volkswagen Golf MK5

Usterki, awarie i problemy jednostek diesla
By przemq -  20 paź 2017, 14:50
 świętokrzyskie
#257876
Mini starter pack do bxe kupiony, koszt- niecałe 500zł, jeszcze tylko olej (planuje zmienić z castrola platinum na motula), filterek oleju i masę do uszczelnienia i powinno być git :naughty:
Obrazek

Jakby ktoś potrzebował, to długość śrub 51,7mm
By dol4r2 -  12 lis 2017, 12:08
 małopolskie
#258771
No wiec witam wszystkich.
O wadliwych panewkach lub śrubach przekonałem się na własnej skórze jadąc w ubiegły piątek jedna strzeliła i wyrwała dziurę w bloku... autko ma przejechane 230kk krajówka od pierwszego właściciela cała historia w aso co 15kk serwisowane po kupnie zrobiony rozrząd, płyny oleje filtry akumulator , na częściach nie oszczędzałem, posiadam go od 8mieciecy gdy to zobaczyłem zdrętwiałem, mechanik który to zobaczył tez . Pancerny 1,9tdi padł... Teraz mam pytanie do was ludzi którzy coś więcej, wiedza o tej przypadłości czy po kupnie innego słupka tez bxe wystarczy na start wymienić panewki i śruby i będzie już ok? czy odrazy się tego pozbyć ponieważ tej wady nie da się wyeliminować.
Awatar użytkownika
By jihaad -  12 lis 2017, 12:20
 dolnośląskie
#258774
Dzięki.
Wszystkie przypadki do tej pory jakie znam pochodzą z lat 2007-2008.
Awatar użytkownika
By jihaad -  12 lis 2017, 12:32
 dolnośląskie
#258776
Wg mnie wszystko jest OK, tylko w 2007 nastąpiła próba przyoszczędzenia, albo zmiana dostawcy panewek. W 2008 roku wystąpiły pierwsze efekty tego w autach z nawet niewielkimi przebiegami i panewki zmieniono na lepsze. Taka moja teoria.
Awatar użytkownika
By Mettenoos -  12 lis 2017, 12:36
 pomorskie
#258777
przede wszystkim nie dotyczy to wszystkich BXE, tylko pewnej serii, jaki jest tego klucz niestety nie wiem ale znam BXE z 2007 i 2008 roku które w sposób znakomity mają po 300 tys km i nadal funkcjonują, ciekawe czy sam producent zna ów "klucz"
By dol4r2 -  12 lis 2017, 12:42
 małopolskie
#258778
Mechanik u którego auto będzie robione podzwonił po znajomych, i znalazł mi silnik w samochodzie autko jest po strzale w tył ale odpala jeździ, skoda octavia z 2007r przebieg 247kk Anglik byłem wczoraj i obejrzałem to i wszytko wyglada ok. Oczywiście po zakopie panewki i śruby.
By Alteowiec -  12 lis 2017, 12:46
 mazowieckie
#258779
Szybkie pytanie. Czy warto zlecać mechanikowi zdejmować miskę olejową by zobaczyć stan panewek a potem ją z powrotem zakładać? Czy lepiej od razu kupić panewki i przy wymianie oleju wymienić? Zbliża mi się termin wymiany oleju i tak się zastanawiam a mam 1.9 TDI ze stycznia 2007 :( 185 kkm
Ma ktoś numery części jakie trzeba kupić? Śruby, panewki, silikon do miski czy coś jeszcze?
Awatar użytkownika
By A-R-T-U-R -  12 lis 2017, 12:48
 dolnośląskie
#258780
Czyli mit o LL padł skoro serwis co 15tys. LL w takim razie nie jest wyznacznikiem ale moze przyspieszac ewentualny pad silnika :oczko:

Dodano po 55 sekundach:
Alteowiec pisze:
12 lis 2017, 12:46
Ma ktoś numery części jakie trzeba kupić? Śruby, panewki, silikon do miski czy coś jeszcze?
wszystko jest opisane. Cofnij sie o kilka stron
Awatar użytkownika
By jihaad -  12 lis 2017, 13:22
 dolnośląskie
#258781
Mettenoos pisze:
12 lis 2017, 12:36
przede wszystkim nie dotyczy to wszystkich BXE, tylko pewnej serii, jaki jest tego klucz niestety nie wiem ale znam BXE z 2007 i 2008 roku które w sposób znakomity mają po 300 tys km i nadal funkcjonują

Zgadza się, nie do końca precyzyjnie się wyraziłem. Dodam jeszcze, że wydaje się, iż BXE w Skodach są jakby "bardziej" dotknięte problemem.
By dol4r2 -  12 lis 2017, 14:22
 małopolskie
#258783
Co do Silnika bxe czym on się różni od BJB, BKC, BLS, chodzi mi o budowę wału korb bloku jest on w jakiś sposób odchudzony ? Przeglądając internet wydaje mi się ze jest to to samo wszędzie czy się mylę?
  • 1
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 58